|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۲۸۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
 پس از طی مرحله داوری، 67 فیلم و ایده جهت گزینش نهایی توسط هیأت داوران جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بانک‌پاسارگاد، از بین 420 اثر که شایسته‌ی حضور در مرحله داوری سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد شناخته شده بودند، در نهایت 67 اثر اعم از فیلم و ایده جهت داوری نهایی برگزیده شدند.

بر اساس این خبر، سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد، با محورهای مسئولیت‌های اجتماعی شامل "تکریم خانواده، حفظ منابع‌‌طبیعی و محیط‌ زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی" و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی برگزار شد. این دوره از جشنواره که با هدف شناسایی استعدادها و جلب افکار عمومی به محورهای تعیین شده برپا شد، مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و پس از طی مراحل مختلف داوری، 67 اثر به مرحله‌ی نهایی داوری راه یافت.

گفتنی است به زودی اسامی راه‌یافتگان به بخش داوری نهایی و همچنین تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir اعلام خواهد شد.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین