|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۸۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
در همان ابتدای امر در زمانی که واقعه اتفاق افتاده بود ، با تلاش همکاران در پلیس آگاهی شرق استان تهران و شهرستان ورامین تعدادی از این افراد دستگیر شدند ، اما افراد اصلی این باند توانسته بودند از فرصت استفاده و به یکی از استان‌های غربی متواری و در آنجا ساکن شوند.
  فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با اقدامات خاص پلیسی و تلاش‌های اطلاعاتی، همکارانمان موفق شدند روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از اعضای اصلی باندی را که در ۲۹ تیرماه سال جاری با سلاح گرم و سرد مرتکب قتل شده بودند را دستگیر کنند.

سردار کیومرث عزیزی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره آگاهی شرق استان تهران با حضور قاتلین و عوامل تیراندازی در شهرستان ورامین تصریح کرد: افراد متهم در ۲۹ تیر ماه سال جاری به علت درگیری‌ که در فضای واقعی و نیز فضای مجازی داشتند و در این رابطه با سلاح گرم و سرد مرتکب قتل شده و باعث ایجاد رعب و وحشت برای مردم و ساکنین محل شدند توسط ناجا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در همان ابتدای امر در زمانی که واقعه اتفاق افتاده بود ، با تلاش همکاران در پلیس آگاهی شرق استان تهران و شهرستان ورامین تعدادی از این افراد دستگیر شدند ، اما افراد اصلی این باند توانسته بودند از فرصت استفاده و به یکی از استان‌های غربی متواری و در آنجا ساکن شوند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران یادآور شد: با اقدامات خاص پلیسی و تلاش‌های اطلاعاتی که همکاران بنده به عمل آوردند، موفق شدند روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه این سه نفر اصلی باند را که مرتکب جنایت شده بودند دستگیر کنند.

سردار عزیزی اظهار کرد: این سه نفر سوابق متعددی در این حوزه دارند که برای پلیس شناخته شده هستند؛ پلیس به وظیفه ذاتی خود و آن چیزی که مردم مطالبه می‌کنند عمل کرده است.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند و همکاران بنده در دستگاه قضایی مجازات های لازم را برای این افراد انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ما هستیم تا مردم آسوده و آرامش داشته باشند حتماً همه کسانی که مانند اینها ناهنجاری رفتاری داشته و تمکین در برابر قانون نداشته باشند بدانند که پلیس را مقتدرانه در برابر خودشان خواهند دید.

عزیزی اظهار کرد: اگر همه ما مطالعه رفتاری بر روی چنین افرادی داشته باشیم، می‌بینیم که این نوع رفتار معمولاً نشات گرفته از تربیت ناصحیح آنها در خانواده‌هاست. از خانواده‌های محترم و مسئولین فرهنگی درخواست دارم که نگاهشان به حوزه های تربیتی نگاه ویژه و مناسب باشد تا ما در جامعه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی گفت: اینها علیرغم همه ناهنجاری‌هایی که داشته‌اند اما جوانان رشیدی هستند، چرا اینها نبایستی در جهت عمران، آبادانی و آسایش مردم فعالیت کنند. متاسفانه ما شاهد رشد و نمو این نوع افراد در حوزه‌هایی که ناهنجاری رفتاری، اخلاقی و عملکردی وجود دارند، هستیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین