|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۸۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
بدین ترتیب تنها اینترنت موبایل شهرستان‌های سراوان (مهرستان، سیب و سوران و ...) سرباز، نیکشهر (قصرقند، فنوج و ...) قطع باقی مانده است.
 بازگشت اینترنت تلفن همراه در استان سیستان‌ و بلوچستاناینترنت موبایل در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان وصل شد.

گزارش‌های خبرنگاران ایسنا از استان سیستان و بلوچستان از برقراری مجدد اینترنت تلفن‌های همراه در اکثر نقاط این استان پس از ۱۷ روز قطعی حکایت دارد.

بر اساس این گزارش ها اینترنت موبایل شهرستان‌های ذیل در استان سیستان و بلوچستان وصل شده است:

زابل

زاهدان

خاش

ایرانشهر

چابهار

بدین ترتیب تنها اینترنت موبایل شهرستان‌های سراوان (مهرستان، سیب و سوران و ...) سرباز، نیکشهر (قصرقند، فنوج و ...) قطع باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، اتصال ایران به شبکه جهانی اینترنت از شنبه شب (۲۵ آبان) به مدت پنج روز کاملا قطع بود؛ تا جایی که از روز پنج‌شنبه (۳۰ آبان) اتصال اینترنت در بخش ثابت و خانگی، دانشگاه‌های بزرگ کشور و برخی شرکت‌های فعال و نیازمند به ارتباطات اینترنتی آغاز شد و پس از اتصال اینترنت ثابت به‌صورت تدریجی در بیشتر استان‌ها، افراد در انتظار اتصال مجدد اینترنت همراه بودند.

اینترنت همراه نیز از روز یکشنبه (۳ آذر) با اتصال تدریجی در برخی استان‌ها برقرار شد تا روز شنبه ۹ آذر که با اتصال خوزستان به شبکه جهانی، تمامی استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان به اینترنت متصل شدند.

در نهایت در حالی که نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی از اتصال اینترنت موبایل در استان سیستان و بلوچستان تا پایان هفته خبر داد، طبق پیگیری‌های ایسنا، اینترنت موبایل در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان وصل شد.

همچنین اعلام شد اینترنت ثابت که در برخی اخبار و به گفته مخاطبان ایسنا در روزهای گذشته دچار اختلال بود نیز وصل شده است.

البته اینترنت موبایل در سایر شهرهای این‌ استان هنوز برقرار نیست اما با توجه به اتصال تدریجی اینترنت انتظار می‌رود اتصال سایر نقاط به هم به‌زودی انجام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین