|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۸۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
او در واکنش به این سوال که خدا او را خیلی دوست دارد چرا که لیگ برتر در شرایطی تعطیل شد که تراکتور وضعیت خوبی نداشت و باید با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کرد اما بعد از یک ماه و تجربه سه باخت، باید با شاهین بوشهر دیدار کند؟ گفت: خدا همه ما را دوست دارد. در فوتبال وقفه‌هایی وجود دارد که برای تیم‌ها خوب نیست.
 سرمربی تراکتور در مورد تقابل تیمش مقابل شاهین بوشهر صحبت کرد.

مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین بوشهر گفت: خیلی وقت است که دیداری در لیگ برتر نداشتیم. آخرین بازی‌های ما نتایج خوبی به دنبال نداشت.  در ۱۰ بازی، ۴ بازی در خانه و ۶ بازی را در خارج از خانه برگزار کردیم. موقعیت تیم در جدول رده‌بندی به لحاظ روانی خوب نیست اما ما در شرایط خوبی قرار داریم. می‌دانیم که تیم‌هایی که بالاتر از ما در جدول قرار دارند که بازی‌های بهتری انجام دادند.

او در واکنش به این سوال که خدا او را خیلی دوست دارد چرا که لیگ برتر در شرایطی تعطیل شد که تراکتور وضعیت خوبی نداشت و باید با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کرد اما بعد از یک ماه و تجربه سه باخت، باید با شاهین بوشهر دیدار کند؟ گفت: خدا همه ما را دوست دارد. در فوتبال وقفه‌هایی وجود دارد که برای تیم‌ها خوب نیست.

وی ادامه داد: اگر جدول را بررسی کنیم و یک بازی عقب افتاده خودمان را برگزار کنیم، با تیم‌های بالاتر از خودمان مساوی می‌شویم یا بالاتر هم می‌رویم. اگر تعداد بازی‌های انجام شده برابر شود، بالاتر از تیم‌هایی قرار می‌گیریم که دو بازی بیش‌تر از ما انجام دادند. دو تیم شهرخودرو و سپاهان بالاتر از ما خواهند بود که با یکی از آن‌ها در تبریز بازی داریم.

سرمربی تراکتور یادآور شد: موقعی که بازی‌ها برابر شود، هواداران موقعیت ما در جدول رده‌بندی را خواهید دید. تیمی که صدرنشین است، در زمین خودش شکست می‌خورد، تیم‌های مدعی قهرمانی در بازی خانگی امتیاز از دست می‌دهند. به هر حال باید بازی‌های خودمان را با جدیت انجام دهیم.

دنیزلی افزود: اکنون یک سوم از مسابقات برگزار شده است. به هم تیمی‌ها، طرفداران و خودم اعتماد و اطمینان دارم. هم‌چنان هدف‌مان را دنبال می‌کنیم.

سرمربی تراکتور در واکنش به این که آیا او می‌تواند به وعده خود مبنی بر قهرمانی با تراکتور در لیگ برتر یا در آسیا عمل کند؟ گفت: برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید در ایران قهرمان شویم. هر چیزی که در هفته نخست گفتم، اکنون و ۱۰ هفته آینده هم تکرار می‌کنم.

او درباره این که آیا یک مربی حرفه‌ای چنین وعده‌ای را در ابتدای مسابقات می‌دهد؟ تصریح کرد: هر مربی هدفی را دنبال می‌کند.

دنیزلی درباره افت کیفی بازیکنان تیمش گفت: شاید بازیکنان در برخی از مسابقات به لحاظ روانی آماده نباشند. باید در نظر بگیریم که در جام حذفی و مقابل نود ارومیه شرایط متفاوت بود. این تیم در لیگ دسته یک هم صدرنشین است. اکنون هشت تیم در یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند که نیمی از آنان از لیگ دسته یک حاضر هستند و توانستند تیم‌های مقتدری را حذف کنند.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: اگر متوجه شوم که بازیکنان جدیت ندارند، آن‌ها را تنبیه می‌کنم. همان‌طور که من جدیت لازم را دارم، بازیکنان هم باید با جدیت زیادی مسابقات را دنبال کنند.

وی درباره برودت هوای تبریز و دشوار شدن مسابقات برای تراکتور گفت: اولویت نخست ما در هوای سرد، گرم نگه داشتن هواداران است. اگر این هوای سرد را برای هواداران گرم نگه داریم، به هدف‌مان رسیده‌ایم.

دنیزلی یادآور شد: هدف تیم‌های مدعی این است که همیشه بالای جدول رده‌بندی باشند. اگر ۱۰ بازی گذشته را بررسی کنیم، می‌بینیم که باید دو، سه امتیاز بیش‌تر کسب می‌کردیم. مسابقات ادامه دارد. از طرفی من ۴ بار قهرمان سوپرلیگ شدم که فقط یک بار توانستم قهرمان نیم فصل شوم. در بقیه موارد چهارم یا حتی ششم بودم. قهرمانی در صورتی از دست می‌رود که در هفته سی‌ام از رقیب‌مان ۴ امتیاز عقب باشیم. با این حال ما اجازه نمی‌دهیم این شرایط رقم بخورد.

او درباره افت عملکرد تیمی و جایگزین کردن بازیکنان نیمکت نشین گفت: بیش از افت تیمی شاهد افت انفرادی بازیکنان هستیم و تلاش می‌کنیم این مشکلات را حل کنیم.

دنیزلی هم‌چنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رضا شکاری جایی در اندیشه‌های تاکتیکی او ندارد، اظهار کرد: با حرف و حدیث شایعه‌ها درباره رضا شکاری تصمیمی نمی‌گیرم. آقای شکاری در فصل نقل و انتقالات مشکلاتی داشت و مشغول آن مسائل بود. از طرفی دائما در اردوهای تیم ملی امید بود و کم‌تر در اختیار تیم بود. با این حال از این پس او با تیم خواهد بود و از دو روز گذشته در تمرینات حضور دارد و از هفته آینده با ترکیب کامل تیم بازی خواهند کرد.

سرمربی تراکتور درباره اعلام فهرست خروجی تیمش به باشگاه گفت: این مسائل درست نیست. بعد از اتمام نیم فصل یک بررسی درباره تیم خواهیم داشت و به صلاح تیم عمل خواهیم کرد. هر کاری که انجام بدهم، پنج نفر از بازیکنان از ترکیب ۲۵ نفره تیم بیرون خواهند ماند. چیزهایی در ذهنم دارم که نمی‌توانم مطرح کنم.

هم‌چنین، کریستیچوویچ، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر نیز به علت نرسیدن تیمش به تبریز، در نشست خبری حاضر نشد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین