|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
سید علی ادیانی ، مهرداد بائوج لاهوتی ، داوود محمدی، عبدالرضا ترابی، مهدی شیخ ، معصومه آقاپور ، جلال میرزایی ،علی جلیلی و محسن کوهکن نیز از جمله نمایندگان فعلی مجلس بودند که در چهارمین روز ثبت نام با حضور در ستاد انتخابات کشور برای تداوم حضور در خانه ملت ثبت نام کردند.
 آمار ثبت نام شدگان در انتخابات مجلس یازدهم تا ظهر چهارمین روز را ۳۷۷۱ اعلام کرد.

در اولین ساعات ثبت نام چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی کارن خانلری نماینده ادوار  ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی برای شرکت در رقابت‌های مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

همچنین صبح امروز (چهارشنبه)حسین الله کرم  از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و موسسین تشکل انصار حزب الله  به همراه مجید فهمیده برادر شهید محمدحسین فهمیده در ستاد انتخابات کشور حاضر شد تا به گفته خود، وی(برادر شهید فهمیده ) را برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم همراهی کند.

 الله کرم اما در جمع خبرنگاران گفت: من به موضوع کاندیداتوری فکر می‌کنم و اگر به این نتیجه برسم که می‌توانم کاری برای مردم انجام دهم حتماً وارد انتخابات می‌شوم.

حمید رسایی، علی رضا منادی و هادی غفاری از نمایندگان پیشین مجلس نیز پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

رسایی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم گفت: هزینه من در انتخابات مجلس نهم در تهران چیزی حدود پنجاه تا شصت میلیون تومان بود. در این دوره هم آنچه که از سمت خود من و ستادهایم انجام شود محدود است نه کلان، ضمن اینکه معتقدم بیشتر در فضای مجازی باید کار تبلیغات را پیگیری کنیم.

منادی نیز پس از ثبت نامش به عنوان کاندیدای مجلس در دوره بعد  با بیان اینکه به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کردم، اما خیلی از جریانات، طیف‌ها و لیست ها به دنبال قرار دادن نام من در بین لیست‌های اصولگرا و غیراصولگرا هستند، ادامه داد: من منتظر هستم تا نتیجه تأیید صلاحیت‌ها نهایی شود.

هادی غفاری نیز با تاکید بر اینکه برای کاندیداتوری در انتخابات با کسی صحبت نکردم، گفت: دیروز دوستانم با من گفت‌وگو کردند و اصرار داشتند در انتخابات شرکت کنم البته خود من هم بنای نیامدن نداشتم ولی چندان میلی به حضور هم پیدا نکرده بودم.

سید علی ادیانی ، مهرداد بائوج لاهوتی ، داوود محمدی، عبدالرضا ترابی، مهدی شیخ ، معصومه آقاپور ، جلال میرزایی ،علی جلیلی و محسن کوهکن نیز از جمله نمایندگان فعلی مجلس بودند که در چهارمین روز ثبت نام با حضور در ستاد انتخابات کشور برای تداوم حضور در خانه ملت ثبت نام کردند.

ادیانی که این بار نه از حوزه انتخابیه قبلی خود قائم شهر ، بلکه از تهران کاندیدای نمایندگی مجلس شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاندیداتوری اش از تهران چه دلیلی دارد، ادامه داد: قائمشهر را رها نکرده ام. برخی دوستان از من تقاضا کردند که از تهران کاندیدا شوم.

لاهوتی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر هستید هزینه‌های تبلیغاتی خود را اعلام کنید، گفت: بله همه چیز شفاف و روشن است و در ایام مربوطه در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

داوود محمدی نیز پس از ثبت نام اعلام کرد:هر چه که اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری کنند، من از آن تبعیت خواهم کرد.

ظهر چهارمین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم محمدحسن انصاری به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که در مجموع از آغاز ثبت‌نام تا این ساعت ۳۷۷۱ نفر ثبت‌نام شان قطعی شده‌است.

مهدی وکیل پور عضو شورای ائتلاف اصولگرایان و دبیرکل حزب توسعه و عدالت نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

حاشیه های چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس را اینجا بخوانید.

داوطلبان این انتخابات تا ۱۶ آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

بنابر اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین