|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۸۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
رییس گروه آموزش دفتر برنامه توسعه مشارکتهای مردمی معاونت قرآن و عترت ادامه داد: تا کنون ۶۷ درصد از میزان ثبت نامی ها را موسسات قرآن و عترت در برگرفته اند.
 سید جلال رضوی زادگان، رییس گروه آموزش دفتر برنامه توسعه مشارکتهای مردمی معاونت قرآن و عترت از تمدید ثبت نام آزمون سراسری قرآن تا ۲۲ آذرماه خبرداد.

سید جلال رضوی زادگان رییس گروه آموزش دفتر برنامه توسعه مشارکتهای مردمی معاونت قرآن و عترت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تمدید مهلت ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن گفت: ثبت‌نام علاقه مندان به شرکت درهجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که ۲۵ آبان‌ماه آغاز شد و تا ۱۵ آذرماه اعلام شده بود، بنابر تصمیم دبیرخانه این آزمون تا ۲۲ آذر ماه تمدید شد.

وی با اعلام تعداد ثبت نام شدگان افزود: تا کنون که ۱۹ روز از آغاز ثبت نام این آزمون گذشته است بیش از ۳۷هزار نفر در رشته های مختلف این آزمون ثبت نام کرده اند.

رضوی زادگان در خصوص  جامعه آماری در این آزمون گفت: موسسه ام ابیها زینب کبری(س) از مشهد مقدس با تعداد بیش از هزار قرآن آموز در صدر موسسات ثبت نامی قرار گرفته است. همچنین استان اصفهان و شهر قم نیز بیشترین میزان ثبت نام شدگان را دارا می باشند.

رییس گروه آموزش دفتر برنامه توسعه مشارکتهای مردمی معاونت قرآن و عترت ادامه داد: تا کنون ۶۷ درصد از میزان ثبت نامی ها را موسسات قرآن و عترت در برگرفته اند.

وی اظهار داشت: داوطلبان شرکت کننده می توانند در سامانه این آزمون به آدرس www.quranedu.ir رفته و ثبت نام کنند هر داوطلب می‌تواند از میان رشته‌های آزمون، شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت(ع) و رشته‌های الکترونیکی یک رشته را انتخاب کند. هزینه ثبت نام و شرکت در آزمون برای هر یک از رشته‌های انتخابی هفت هزار تومان محاسبه و پرداخت آن فقط از طریق درگاه الکترونیکی موجود در سامانه ثبت نام خواهد بود.  

رضوی زادگان در پایان گفت:هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول، حفظ کل قرآن کریم،‌ سبک زندگی و سیره معصومین(۱ و ۲) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین