|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۸۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
حسن بیگی با اشاره به تعداد داوطلبین ثبت‌نام کرده در کشور و رشد 13 درصدی نسبت به دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام از داوطلبین، 3 هزار و 80 نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند که 89 درصد مرد و 11 درصد زن می باشند.
 رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تا پایان روز سوم انتخابات، 855 نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند که 766 نفر در حوزه انتخابیه تهران، 6 نفر پاکدشت، 16 نفر دماوند، 21 نفر رباط کریم و 22 نفر در ورامین ثبت نام کرده اند.

 شکرالله حسن بیگی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که در محل فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: برخی از اوقات، افراد قانون را آن طور که دوست دارند تفسیر می‌کنند که این امر در اجرای روند طبیعی انتخابات، مشکل ایجاد می کند.

وی گفت: برای عمل به قانون و پایبندی تمام عوامل اجرایی به این مهم، لازم است که به آموزش تمامی افراد اهتمام داشت تا در روز انتخابات کمترین مشکل در شعب اخذ رأی پیش آید.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: اگر قانون‌گرایی، شاه‌بیت و ملاک عمل تمامی افراد در اجرای انتخابات باشد، اصل بی‌طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز رعایت می شود؛ چرا که قانون صراحت دارد که تمامی عوامل اجرایی و نظارت در جریان برگزاری انتخابات باید در بی‌طرفی کامل باشند و از آرای مردم صیانت کنند.

حسن بیگی گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که علاوه بر آموزش عوامل اجرایی، داوطلبین نیز باید از آموزش‌های لازم برخوردار شده و نسبت به مسائل قانونی انتخابات آگاهی بدست آورند تا روز پس از انتخابات، مشکلی در مناطق ایجاد نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر تخلف تبلیغات زودهنگام اظهار کرد: تبلیغات تا هشت روز پیش از روز انتخابات به هر نحو ممنوع است، فضای تبلیغاتی باید به طور کامل کنترل شده و با هر گونه بی‌قانونی برخورد شود.

حسن بیگی گفت: دستورالعمل تبلیغات تنظیم شده و لازم است در اختیار داوطلبین قرار گیرد تا افراد بر اساس این دستورالعمل، کار تبلیغاتی خود را انجام دهند.

معاون استاندار تهران تاکیدکرد: ورود داوطلبین به مسائل قومی قبیله‌ای و تقسیمات کشور ممنوع است، افراد برای رأی گرفتن از مردم نباید به هر شیوه‌ای متوسل شوند.

حسن بیگی گفت: مهمترین امر در برگزاری انتخابات، امنیت است تا در روز دوم اسفند، انتخابات پرشوری که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است برگزار شود.

حسن بیگی با اشاره به تعداد داوطلبین ثبت‌نام کرده در کشور و رشد 13 درصدی نسبت به دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام از داوطلبین، 3 هزار و 80 نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند که 89 درصد مرد و 11 درصد زن می باشند.

وی گفت: تا پایان روز سوم انتخابات، 855 نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند که 766 نفر در حوزه انتخابیه تهران، 6 نفر پاکدشت، 16 نفر دماوند، 21 نفر رباط کریم و 22 نفر در ورامین ثبت نام کرده اند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین