|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
رئیس مجلس شورای اسلامی با وحشی دانستن جریان‌های تروریستی خاور میانه، گفت: جریان‌های وحشی تروریستی منطقه دائما" درگیری با مسلمانان را در کشورهای اسلامی به وجود می‌آورند و نمونه‌هایی از این رفتارهای رذیلانه را در ایام عزاداری حسینی نیز مشاهده کردیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی اقدام غیراسلامی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را محکوم و از نهادهای بین‌المللی به ویژه اتحادیه بین‌المجالس می‌خواهد تا در مقابل اقدامات فاسد این رژیم ایستادگی کند.
علی لاریجانی در نطق قبل از دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با درود و سلام به ساحت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: سلام و درود خدا بر همه مومنانی که با عزاداری خود قیام ، راه و روش حسینی را زنده کردند.

وی افزود: امسال نیز ملت بزرگ ایران مثل همیشه در عزای حسینی مخصوصا" در تاسوعا و عاشورا با حضور یکپارچه، غیرت دینی خود را نشان دادند که باید در مقابل این همت بلند و شرف و وجدان بیدار ملت عزیز سر تعظیم فرود آوریم . همین ویژگی حب اهل بیت (ع) عزت و سربلندی و همبستگی ملی را پایدار نموده است. آن هم در شرایط پرهیاهو و غوغای رذالت‌های سیاسی در منطقه.
رئیس مجلس شورای اسلامی با وحشی دانستن جریان‌های تروریستی خاور میانه، گفت: جریان‌های وحشی تروریستی منطقه دائما" درگیری با مسلمانان را در کشورهای اسلامی به وجود می‌آورند و نمونه‌هایی از این رفتارهای رذیلانه را در ایام عزاداری حسینی نیز مشاهده کردیم. این اقدامات برای رژیم صهیونیستی فضا و فرصت سازی ایجاد شد تا در همین ایام دست به اقدامی گستاخانه بزند و با هتاکی به قبله اول مسلمانان مسجدالأقصی، قلوب مسلمانان را جریحه‌دار کند.

لاریجانی افزود: گرچه ملت غیور فلسطین با حرکت انقلابی خود عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کردند، اما موضوع تأسف‌آور این است که وقتی کشورهای اسلامی اینچنین درگیر مسائل داخلی خود هستند و اختلافات مذهبی را عمده می‌کنند و با رفتار تروریستی بدترین لطمه را به امت اسلامی می‌زنند، مجال کافی و ابزار مناسب برای دشمنان اسلام را فراهم می‌آورند که به مقدس‌ترین مکان اسلامی توهین و جسارت کنند و طرح‌هایی برای غصب اراضی اطراف قبله مسلمانان فراهم کنند تا با آوارگی مسلمانان طرح یهودی سازی قدس را پیگیری کنند.
نماینده مردم قم ادامه داد: در مقابل این اقدام شنیع رژیم صهیونیستی دولت‌های اسلامی باید از خواب بیدار شوند و در مقابل توطئه‌های این رژیم بی‌هویت فریاد برآورند و با ملت مظلوم فلسطین که این روزها با قیام خود نیاز به حمایت مسلمانان دارند، هم‌صدا شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین