|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۲۸۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
او در حساب کاربری خود نوشت که «جی‌لوید به زودی تو را خواهیم دید؛ در همین دنیا» و «برادرم جی‌لوید، ما می‌دانیم که تو زنده‌ای و می‌دانیم که دی‌ان‌ای ارائه شده توسط پاتولوژِیست، دی‌ان‌ای تو نیست؛ ۱۰۰ درصد دروغ است.»
 خواهر «جی‌لوید ساموئل» ستاره فقید و اسبق باشگاه استقلال، همسر وی را به صحنه‌سازی تصادف و آتش‌سوزی خودرو ساموئل به منظور کلاهبرداری از بیمه متهم کرد و مدعی شد که برادرش هنوز زنده است.

رسانه‌های انگلیسی ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال گذشته در خبری اعلام کردند که ساموئل ۳۷ ساله در یک سانحه رانندگی در ناحیه‌ای در غرب لندن جان خود را از دست داده است.

و حالا خواهر مدافع اسبق تیم‌های استون ویلا، بولتون و استقلال تهران متعقد است که برادرش هنوز زنده است.

براساس گزارش نشریه سان، خانواده ساموئل امیدوار هستند تا در جلسه بازجویی مربوط به این حادثه که قرار است سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود، نگرانی‌های خود را مطرح کنند.

خواهر ساموئل و خانواده وی شکایت خود را علیه پزشکی قانونی و پلیس منطقه چشایر انگلیس با این استدلال که این نهادها به آنان اجازه نداده‌اند تا  آزمایش دی‌ان‌ای خود را با بقایای جسد سوخته شده در خودروی مذکور تطابق دهند، مطرح کرده‌اند.

آنان معتقدند که ساموئل در زمان تصادف در ماشین نبوده است.

خواهر ۳۹ ساله ساموئل نامه ارسال شده توسط پزشکی قانونی را منتشر کرده است؛ نامه‌ای که در آن توضیح داده شده که هویت ساموئل از روی سوابق دندانپزشکی و همچنین عکس‌های رادیولوژی گرفته شده توسط بیمارستان وارینگتون ۲ روز پس از حادثه، شناسایی شده است.

این نامه علاوه بر این اعلام کرده که وکلای همسر ساموئل اجازه انجام آزمایش دی‌ان‌ای را بر روی اعضای بیشتری از خانواده وی داده‌اند.

با این حال، خواهر وی بر این باور است که برادرش زنده بوده و پس از مرگ ساموئل نیز همواره پیام‌هایی را در شبکه‌های مجازی منتشر کرده است.

او در حساب کاربری خود نوشت که «جی‌لوید به زودی تو را خواهیم دید؛ در همین دنیا» و «برادرم جی‌لوید، ما می‌دانیم که تو زنده‌ای و می‌دانیم که دی‌ان‌ای ارائه شده توسط پاتولوژِیست، دی‌ان‌ای تو نیست؛ ۱۰۰ درصد دروغ است.»

ساموئل که در زمان مرگ ۳۷ سال داشت، در سال ۲۰۰۸ با همسرش «اِما» که طراح دکوراسیون داخلی است، ازدواج کرده و سه فرزند داشت.

وی طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۹۳ برای استقلال ۶۱ بار به میدان رفت و ۹ گل به ثمر رساند.






منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین