|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
درگيري خانوادگي به خاطر اختلاف ارث و ميراث ، دست مرد 57 ساله را به خون خواهرش آغشته کرد.
مرد 57 ساله جلوي خانه اش با برادرش درگير شد. اختلاف آنها کهنه بود و از ارث و ميراث سرچشمه مي گرفت. درگيري اصغر و برادرش ابراهيم پاي ديگر اعضاي خانواده را نيز به اين مشاجره باز کرد و درگيري خانوادگي شدت گرفت. عقربه هاي ساعت 2 بعد از ظهر سه شنبه 13 آبان ماه را نشان مي داد که اصغر با عصبانيت به سراغ اسلحه ساچمه زني خود رفت و به خاطر آنکه از ديگران زهر چشم بگيرد اقدام به تيراندازي کرد.

اما او غافل از آن بود که اين اقدام اشتباه به قيمت جان خواهرش تمام مي شود. در اين تيراندازي خواهر 46 ساله اصغر بر اثر اصابت گلوله زخمي شد و غرق خون روي زمين افتاد. مرد 57 ساله که باورش نمي شد چه مي بيند وحشت زده و مضطرب از صحنه متواري شدو پا به فرار گذاشت. در اين لحظه داد و فرياد به پا شد و شاهدان بلافاصله پيکر نيمه جان قرباني اين درگيري را به بيمارستان شهرستان چناران خراسان رضوي انتقال دادند.

اما اين زن که مادر چها ر فرزند بود قبل از رسيدن به مرکز درماني جان خود را از دست دادو تلاش پزشکان براي نجات او موثر واقع نشد. با اعلام مرگ زن 46 ساله به پليس 110، ماموران پليس بلافاصله وارد عمل شدند و «شريعتي» بازپرس شعبه اول دادسراي شهرستان چناران دستورات تخصصي براي پيگيري سريع موضوع صادر کرد.

کارآگاهان پليس آگاهي با حضور در روستاي «بهمن جان سفلي» از توابع شهرستان چناران که محل درگيري بود، درحالي که قطرات خون هنوز در مقابل خانه مشاهده مي شد تحقيقات خود را درباره علت و چگونگي وقوع اين درگيري مرگبار آغاز کردند. جست وجوهاي پليسي براي دستگيري عامل فراري قتل و روشن شدن ابعاد مبهم اين پرونده ادامه دارد و به دستور قاضي شريعتي 10 نفر از عاملان درگيري بازداشت شده اند. اين در حالي است که جسد زن 46 ساله نيز به پزشکي قانوني انتقال يافته است.
منبع: ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین