|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۲۸۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
با همکاری وزارت ارتباطات سامانه‌ای راه اندازی شده که از چند روز دیگر فعالیتش شروع می شود. هر وقت پیامکی بخواهد ارسال شود از طریق همین شماره ارسال می شود. از مردم عزیز تقاضا می کنیم کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.
    معاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که فکر می کنند مشمول دریافت بسته معیشتی هستند از طریق سایتی که اعلام می کنیم اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، احمد میدری در نشست خبری سخنگوی دولت و مسئولان اقتصادی با خبرنگاران گفت: سامانه 6369 با همکاری وزارت ارتباطات راه‌اندازی شده و ما از این شماره به عنوان درگاه رسمی ارتباط با مردم استفاده خواهیم کرد و هرگاه پیامکی بخواهد ارسال شود از طریق همین شماره ارسال می‌شود.

وی افزود: وضعیت یارانه‌ها و بسته‌های معیشتی از این درگاه به اطلاع مردم خواهد رسید و البته صرف کارمند دولت یا کارگر بودن به معنای این نیست که بسته معیشتی به افراد تعلق می‌گیرد.

میدری گفت: ۶۰ میلیون نفر مشمول این طرح هستند که بر اساس جدول سازمان برنامه و بودجه، در سه نوبت بسته معیشتی را دریافت خواهند کرد و افراد مشمول از طریق  درگاه اینترنتی تا پایان هفته می توانند ثبت نام کنند تا پس از بررسی، به آنان اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه شاخص‌های در نظر گرفته شده برای شناسایی خانوارهای مشمول، مجموعه ای از شاخص هاست که استطاعت مالی افراد را نشان خواهد داد، اظهار کرد:‌ ۶۰ میلیون نفر یاد شده – برای دریافت بسته حمایتی - شامل ۷۲ درصد جمعیت کشور خواهد شد و ۲۸ درصد دیگر باقی مانده در حقیقت سه دهک بالای درآمدی هستند که مشمول دریافت این بسته نخواهند بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین