|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۲۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
مسابقات به صورت open بود و من نیز با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت کردم و نیاز نبود اجازه بگیرم. تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که طبق موازین اسلامی و قانون کشورم در مسابقات شرکت کنم که این کار هم انجام شد. البته چند نفر دیگر هم بودند که با خانواده به این مسابقات آمدند و ما هیچ کار خلافی انجام ندادیم. من خودم بارها سرپرست تیم ملی بودم از این رو می دانم باید چه کار کنم. نیاز نبود از شورای برون مرزی اجازه بگیریم و اگر لازم بود حتما این کار را انجام می دادیم.
  رییس سابق کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری گفت: دختر من طبق موازین اسلامی و با حجاب کامل در مسابقات قبرس شرکت کرد و ما هیچ کار خلافی انجام ندادیم.

علیرضا شیخ الاسلامی در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور دخترش در مسابقات وزنه برداری قبرس بیان کرد: مسابقات قبرس در پنج رده سنی 11تا 13سال، نوجوانان و جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد. دختر من هم که 11 ساله است در رده زیر 13 سال شرکت کرد. او طبق موازین اسلامی و با حجاب کامل در مسابقات شرکت کرد و حتی یک تار موی او هم بیرون نبود و توانست مدال طلا بگیرد. من با فدراسیون نه جنگ دارم و نه می خواهم روبرویش قرار بگیرم  بلکه می خواهم در کمال آرامش دخترم را آموزش دهم و 35 سال تجربه ای که دارم را در اختیارش بگذارم. مطمئن باشید  دختر من در آینده افتخارات زیادی برای ایران به دست می آورد. من از دخترم حمایت می کنم و برای المپیک های آینده برایش برنامه دارم.

شیخ الاسلامی درباره گرفتن مجوز برای حضور در این مسابقات گفت: مسابقات به صورت open بود و من نیز با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت کردم و نیاز نبود اجازه بگیرم. تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که طبق موازین اسلامی و قانون کشورم در مسابقات شرکت کنم که این کار هم انجام شد. البته چند نفر دیگر هم بودند که با خانواده به این مسابقات آمدند و ما هیچ  کار خلافی انجام ندادیم. من خودم بارها سرپرست  تیم ملی بودم از این رو می دانم باید چه کار کنم. نیاز نبود از شورای برون مرزی اجازه بگیریم و اگر  لازم بود حتما این کار را انجام می دادیم.

او افزود: ما کار بدی انجام ندادیم و افتخاری برای ایران کسب کردیم بنابراین شایسته این بودیم حداقل به ما محبت داشته باشند نه اینکه مورد بی مهری قرار بگیریم.

رییس سابق کمیته پیشکسوتان فدراسیون در مورد علاقه دخترش به وزنه برداری تاکید کرد: دخترم بیشتر از من راغب است که قهرمان شود. خودش بیشتر  دوست دارد فعالیتش را حرفه ای انجام دهد. من سابقه مربیگری تیم ملی را دارم و برای دخترم چیزی کم نمی گذارم اما حمایت می خواهیم. من همین الان هم دلم می خواهد فدراسیون حمایتمان کند و اصلا دوست ندارم مقابل فدراسیون قرار بگیرم. چه اشکالی دارد فدراسیون به ما کمک کند چون من هم برای ایران دارم افتخارآفرینی می کنم.  بعد از این مسابقه هم مردم به ما خیلی لطف داشتند و پیام تبریک فرستادند. زمانی هم که برگشتیم استقبال پرشوری از ما در شهرستان چالوس داشتند که واقعا تشکر می کنم. البته باید از شاهین نصیری نیا هم تشکر ویژه ای کنم چون در بحث تمرینات پارمیس خیلی به من کمک کرد و تبادل نظر داشتیم و تجربه های خودش را به من انتقال داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین