|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۸۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
خبرگزاری کره شمالی نوشته جای تعجب ندارد که آمریکایی‌ها به او «بایدن ۱ درصدی» با ضریب هوشی پایین می‌گویند اما او هنوز از خواب غفلت بیدار نشده است.
کره شمالی نامزد بالقوه حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ را «سگ هار» توصیف کرده است.

کره شمالی از «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ این کشور را «سگ هار» خوانده و گفته باید او را «آنقدر با چوب زد تا بمیرد.»

خبرگزاری رسمی کره شمالی در مطلبی نوشته است: «یک سگ هار در آمریکا در طمع قدرت به دوره‌ای دیگر از اسپاسم مبتلا شده است.»

در ادامه این خبر آمده است: «بایدن که از داشتن ظاهری اولیه به عنوان بشر محروم مانده و کمتر از آن به سیاستمدار شباهت دارد یکبار دیگر مزخرفاتی را علیه رهبری عالی کره شمالی به زبان آورده است.»

در بخش دیگری از این یادداشت نوشته شده بایدن با آنکه از سوی مردم آمریکا رد شده است سگ هاری است که فقط علاقه‌مند به گاز گرفتن گلوی دیگران است.»

خبرگزاری کره شمالی نوشته جای تعجب ندارد که آمریکایی‌ها به او «بایدن ۱ درصدی» با ضریب هوشی پایین می‌گویند اما او هنوز از خواب غفلت بیدار نشده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: «بایدن خوب گوش کن؛ هر کس جرأت کند علیه رهبری عالی کره شمالی صحبت کند هر کس باشد و هر کجا باشد نمی‌تواند از مجازات بی‌رحمانه کره شمالی در امان بماند. اگر اجازه داده شود سگ‌های هاری مثل بایدن جولان بدهند، می‌توانند به آدم‌های زیادی صدمه بزنند. باید این سگ‌ها را قبل از آنکه دیر شود تا سر حد مرگ زد.»



منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین