|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۸۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور مستلزم تسهیل عملیات بیمه گری است و شرکت هایی که در صدور بیمه نامه های آنلاین پیشقدم شوند سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت.
بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، ضریب سودآوری را بالا می برد و زمینه حضور شرکت های بیمه را در سطوح بین المللی بالا می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین افتتاح ساختمان مرکزی بیمه سامان سخن می گفت، با اعلام این خبر افزود: رضایتمندی بیمه گذاران در هنگام دریافت خسارت در گرو حذف کاغذبازی اداری و بهره گیری صنعت بیمه از ابزار الکترونیکی و فن آوری برای پرداخت سریع و بی واسطه است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تبریک هفته وحدت و تاکید بر این نکته که صنعت بیمه باید در کمترین زمان ممکن مشکلات زیرساختی شبکه آنلاین را برطرف کند، تصریح کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور مستلزم تسهیل عملیات بیمه گری است و شرکت هایی که در صدور بیمه نامه های آنلاین پیشقدم شوند سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت.

دکتر سلیمانی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در واحدهای مختلف شرکت بیمه سامان بر ضرورت نوآوری و کشف بازارهای جدید بیمه ای تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش برای همگانی سازی رشته بیمه های زندگی باید فرهنگ بیمه نامه هایی نظیر بیمه های مسئولیت حرفه ای نیز در کشور گسترش یابد.

وی از نیروهای جوان،افکار خلاق و سیستم مبتکر به عنوان سرمایه های اصلی شرکت بیمه سامان نام برد و افزود: بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، ضریب سودآوری را بالا می برد و زمینه حضور شرکت های بیمه را در سطوح بین المللی بالا می برد.

رییس شورای عالی مقدمات صدور بیمه نامه شهروندی را یک حرکت ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید ضمن ایجاد جذابیت در محصولات بیمه ای موضوع خوداظهاری شهروندان را به رسمیت بشناسد و اعتماد شهروندان را با اعتماد به آنها پاسخ بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های خالی صنعت بیمه اشاره کرد و اظهارداشت: صدور بیمه نامه هایی نظیر درمان خانوار و نظایر آن _ با ریسک منطقی _ می تواند ضریب نفوذ بیمه در کشور را افزایش دهد.

وی ابزار دیجیتالی را به عنوان راهکار اصلی کاهش تقلبات بیمه ای دانست و گفت: حفظ منابع صنعت بیمه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تمامی روش های کاهش تقلب در این صنعت به کار گرفته شود.

گفتنی است در این بازدید احمد رضا ضرابیه _مدیرعامل شرکت بیمه سامان_ به تشریح آخرین وضعیت شرکت بیمه سامان پرداخت و گفت: بیمه مرکزی، رهبری صنعت بیمه را بر عهده دارد و انتظار ما این است که علاوه بر نگاه نظارتی به موضوع طرح و توسعه ای شرکت های بیمه نیز توجه ویژه ای داشته باشد.

وی هدف نهایی گروه مالی سامان و این شرکت بیمه را حضور و مشارکت در توسعه کشور ارزیابی کرد و گفت: با برنامه ریزی توسعه محور و بهره گیری از نیروهای مبتکر و خلاق به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور می اندیشیم.

در پایان این مراسم، مدیران و کارشناسان رشته های بیمه شخص ثالث، درمان، آتش سوزی، زندگی و تامین آتیه و سایر رشته های بیمه ای به ارائه گزارش پرداختند و دکتر سلیمانی نیز در خصوص گزارش های بیمه ای، رهنمودهایی را ارائه کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین