|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات پلیسی در نهایت مخفیگاه کلاهبرداری فراری در گلستان شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی در عملیاتی ویژه وی دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مستندات موجود جهت اعمال قانون و مجازات به دادسرای عمومی و انقلاب بهارستان معرفی و تحویل شد
فردی که با معرفی خود به عنوان تاجر و مدیر عامل یک شرکت بین المللی و دادن وعده های دورغین برای وارد کردن کالا، یک میلیارد ریال از شهروندی در شهرستان بهارستان غرب استان تهران کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.
سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده ای را در دستور کار خود قرار دادند که متهم آن پس از کلاهبرداری یک میلیارد ریالی تحت تعقیب مقام قضایی قرار گرفته بود.

رییس پلیس بهارستان ادامه داد: متهم به نام "ج-ت" که خود را تاجر و مدیر عامل یک شرکت بین المللی معرفی کرده بود، با دادن وعده‌های دورغین به شاکی جهت وارد کردن کالا به مبلغ یک میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.
عبدالمالکی در ادامه بیان داشت: با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات پلیسی در نهایت مخفیگاه کلاهبرداری فراری در گلستان شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی در عملیاتی ویژه وی دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مستندات موجود جهت اعمال قانون و مجازات به دادسرای عمومی و انقلاب بهارستان معرفی و تحویل شد.

به گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی در خاتمه ضمن هشدار به شهروندان از آنان خواست در انجام معاملاتی که وانمود می شود سود بیش از حد معمول عاید شما می شود حتما تامل کرده و با تعقل بیشتری قدم بردارند تا کمتر در دام افراد فرصت طلب و کلاهبردار گرفتار شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین