|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۸۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
در چند وقت گذشته جریان‌های خاصی با وکیل پروپئیچ تماس می‌گیرند و او را تحریک می‌کنند اما طبق اعلام رسمی فیفا پرونده پروپئیچ بسته شده و خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید به زودی درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان آبی‌پوشان پایتخت پرداخت می‌شود. او همچنین با قاطعیت از بسته شدن پرونده پروپئیچ خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره‌ پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم گفت: مشکلات ورزش تنها مختص به استقلال نیست و در همه حوزه‌ها این مشکلات وجود دارد اما به لطف همه اعضای باشگاه استقلال مشکلات مالی حل خواهد شد و درصد قابل توجهی از قراردادهای بازیکنان پرداخت خواهد شد. به امید خدا فردا و پس‌فردا بازیکنان شارژ مالی خواهند شد.

وی درباره شعارهایی که علیه او در سکوها داده می‌شود، خاطر نشان کرد: این مساله از دید هواداران واقعی باشگاه نیست و این بحث از یک جریان به خاص نشأت می‌گیرد که با نتایج خوبی که استقلال در روزهای آینده خواهد گرفت حل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپئیچ اظهار کرد: در چند ماه گذشته و با پیگیری‌هایی که با حضور آقای خطیر انجام شد برای اولین بار توسط فیفا، تعهد پرداخت پول پروپئیچ انجام پذیرفت و ما مشکلی بابت این مساله نداریم. این مساله بابی را باز کرد که ما بتوانیم مشکلی که در قرارداد رابسون جانواریو بود را تقریبا حل کنیم و فیفا در حال بررسی است که این مشکل را رفع کند.

فتحی ادامه داد: در چند وقت گذشته جریان‌های خاصی با وکیل پروپئیچ تماس می‌گیرند و او را تحریک می‌کنند اما طبق اعلام رسمی فیفا پرونده پروپئیچ بسته شده و خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: من از هواداران می‌خواهم که تیم را در ادامه مسیر با تمام وجود تشویق کنند و نوید این را می‌دهم که روزهای خوبی در انتظار باشگاه استقلال خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین