|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۸۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
بازی سختی مقابل بنگلادش داشتیم و 10 دقیقه اول آن گره خورد، اما توانستیم با تعویض‌ها شرایط را به سود خود تغییر دهیم. از تیم کنیا شناخت داریم و با آنالیز این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌رویم.
 سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران تاکید کرد: قطعا در فینال جوانان جهان برابر کنیا پیروز می‌شویم و جام را در ایران نگه می‌داریم.

جواد موسوی‌نسب پس از پیروزی ایران مقابل بنگلادش در نیمه نهایی رقابت‌های جوانان جهان و صعود ایران به فینال گفت: خوشحالیم که تمام مراحل و بازی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. همچنین از مصاف با پدیده مسابقات یعنی کنیا که موفق شد پاکستان، یکی از مدعیان جهان را حذف کند و فینالیست شود، خوشحالیم.

وی تصریح کرد: بازی سختی مقابل بنگلادش داشتیم و 10 دقیقه اول آن گره خورد، اما توانستیم با تعویض‌ها شرایط را به سود خود تغییر دهیم. از تیم کنیا شناخت داریم و با آنالیز این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران ادامه داد: تمام انرژی ما برای فینال است و برای این دیدار برنامه‌ریزی کردیم تا با کمترین خستگی و مصدومیت به فینال برسیم. قطعا با شکست کنیا در فینال قهرمان می‌شویم و جام را در ایران نگه می‌داریم.

موسوی نسب در پایان با تاکید بر اینکه دیگر هند را حریف خود نمی‌دانیم، گفت: کبدی ما هر روز ستاره‌ای به جهان معرفی می‌کند و قدرت برتر جهان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین