|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰
کد خبر: ۲۸۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
قلعه نویی در ابتدا تیم خود را با ترکیب شهاب عادلی، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، محمدرضا مهدیزاده، شایان مصلح، مهدی کیانی، علیرضا نقی‌زاده، محمد کریمی، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده به میدان فرستاد.
 تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان و فولادخوزستان بعداز ظهر امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان چهار بر دو به پیروزی رسید.

 دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری دوستانه بعد از ظهر امروز و ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه چهار بر دو پیروز این دیدار شد.  

به گزارش ایسنا، قلعه نویی در ابتدا تیم خود را با ترکیب شهاب عادلی، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، محمدرضا مهدیزاده، شایان مصلح، مهدی کیانی، علیرضا نقی‌زاده، محمد کریمی، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده به میدان فرستاد.

بازی در دقایق ابتدایی به محک دوتیم از یکدیگر گذشت تا در دقیقه ۲۰ سپاهانی‌ها  بر روی یک ضربه ایستگاهی توسط محمد رضا حسینی از سمت چپ دفاعی خط فولاد باعث شد، تا خط دفاعی این تیم بهم بریزد و شایان مصلح با یک ضربه سر کات بک باعث شد تا این توپ به مهدی‌زاده برسد و او این توپ را در اختیار محمد کریمی قرار دهد تا با شوت این بازیکن دروازه فولاد باز شود.

اما خیلی زود و در دقیقه ۲۲ این گل توسط فولادی ها جبران شد. اشتباه محمد کریمی زننده گل سپاهان در این بازی در محوطه جریمه سپاهان باعث شد تا توپ به مهاجم تیم فولاد برسد و او با یک شوت بازی را به تساوی بکشاند.

نیمه اول این دیدار با مالکیت سپاهانی‌ها همراه بود و سعی بر ارسال توپ از کناره‌های زمین داشتند و سعی بر پرس بازیکنان فولاد از زمین خودشان داشتند.

فولادی ها نیز سعی بر بازی مستقیم داشتند، اما تلاش دو تیم در نیمه نخست یک گلی بود که هر تیم به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.  

در ابتدای نیمه دوم محسن مسلمان جایگزین نقی‌زاده شد.  

این نیمه نیز همانند نیمه نخست توپ و میدان دست زردپوشان اصفهانی بود.

سپاهانی‌ها با پاس دادن‌های سریع به دنبال دست پیدا کردن به محوطه جریمه فولاد بودند.  

از دقیقه ۶۵ این دیدار شهاب گردان به میدان آمد تا در ادامه بازی او در درون دروازه بایستد.

در دقیقه ۶۸ ارسال محمد رضا حسینی از سمت راست باعث شد تا میرزایی دومین گل سپاهان را به ثمر برساند.

اما، بازهم سپاهان نتوانست مدت زیادی از گل خود حراست کند تا بلافاصله و یک دقیقه بعد فولاد در صحنه ای مشابه به گل دوم سپاهان، دومین گل خود را به سپاهان بزند و بازی به تساوی دو بر دو کشیده شود. امیر حسین باقرپور این گل را برای فولاد به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۵ ارسال سعید آقایی که به جای شایان مصلح به میدان آمده بود باعث شد تا محمد کریمی دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

کریمی پس از این گل تعویض شد و جای خود را به کومان داد.

سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۰ با یک شوت از فاصله ۲۰ متری چهارمین گل سپاهان را به ثمر رساند.

حواشی این دیدار:

*مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان از جایگاه ویژه نظاره‌گر مصاف تیم فوتبال این باشگاه بافولاد بود.  

*کی‌روش استنلی و ولسیانی از جایگاه ویژه نظاره‌گر این دیدار بودند.

*دقیقه ۳۰ بر روی محمد ایرانپوریان خطا شد که این بازیکن بسیار معترض بود و عذرخواهی بازیکن فولاد را نیز نپذیرفت تا با ورود داور به این موضوع ختم به خیر شود.

*مهدی زاده نیز در دقیقه ۳۷ این دیدار به دلیل برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد تا سر او بانداژ شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین