|
|
امروز: يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
مرکز رسیدگی به شکایات تعرفه ای با شعار تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق بیمار راه اندازی شد.
مرکز رسیدگی به شکایات تعرفه‌ای صبح امروز طی مراسمی با حضور وزرای بهداشت و رفاه، رییس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از پیشکسوتان جامعه پزشکی و مدیران عامل بیمه سلامت و تامین اجتماعی در محل وزارت بهداشت آغاز به کار کرد.
با راه‌اندازی این مرکز، مردم می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی 1690 و سامانه الکترونیکی www.1690.ir گزارش کرده و به اطلاع مسوولان برسانند.

مرکز رسیدگی به شکایات تعرفه ای با شعار تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق بیمار راه اندازی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین