|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۲۸۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
آتش نشانان به محض رسیدن مشاهده کردند شخص چاه کن در حال کندن چاه در عمق ۲۰ متری بوده که به علت نداشتن تجهزات تنفسی دچار گاز گرفتگی در درون چاه شده و قادر به خارج شدن نیست.
 سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از نجات جان فرد مصدوم از درون چاه ‏‏۲۰ متری خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ملایر، ‏گرفتارشدن شخص چاه کن در درون چاه گزارش شد.‏

حسین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به محض اطلاع به سرعت یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات با تجهیزات کامل همراه نیروهای مربوطه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن مشاهده کردند شخص چاه کن در حال کندن چاه در عمق ۲۰ متری بوده که به علت نداشتن تجهزات تنفسی دچار گاز گرفتگی در درون چاه شده و قادر به خارج شدن نیست.

روستایی با بیان اینکه آتش نشانان با ورود به موقع به محل حادثه با رعایت اصول ایمنی به برقراری سه پایه بر روی چاه اقدام کردند، ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از بستن هارنکس و کپسول تنفسی به درون چاه رفته و موفق به بیرون درآوردن فرد مصدوم و نجات جان وی شدند و با هماهنگی با نیروهای ۱۱۵ فرد مصدوم را برای مداوا به بیمارستان امام حسین(ع ) ملایر اعزام کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در بخش دیگری از سخنانش به اجرای مانور پدافند غیرعامل در ماه جاری اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای مانور واکنش در شرایط اضطراری جایگاه ها و به مناسبت فرا رسیدن هفته روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی عملیات مانور مشترک با همکاری نیروهای ۱۱۵ و آتش نشانی در دوجایگاه سوخت در مرکز شهر مورد اجرا قرار گرفت.

روستایی همچنین درباره نصب وسایل گرمایشی و رعایت نکات ایمنی در این زمینه هشدار داد و از شهروندان خواست تا کلیه موارد ایمنی را بررسی و رعایت کرده و از بخاری های استاندارد استفاده کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین