|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۸۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
این پسربچه پنج ساله حین بازیگوشی انگشت اشاره خود را در یک قطعه کوچک آهنی فرو کرده و انگشت وی در این قطعه گیر کرده بود. والدین این کودک نیز قادر به خارج کردن انگشتش نبودند.
 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات یک پسربچه بازیگوش که دچار حادثه شده بود، توسط آتش‌نشانان خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۵ روز گذشته (۱۸ آبان ماه) طی تماس تلفنی والدین نگران با سامانه ۱۲۵ سازمان برای نجات فرزندشان، امدادگران آتش‌نشان رهسپار محل سکونت آنها واقع در منطقه منبع آب شدند.

وی افزود: این پسربچه پنج ساله حین بازیگوشی انگشت اشاره خود را در یک قطعه کوچک آهنی فرو کرده و انگشت وی در این قطعه گیر کرده بود. والدین این کودک نیز قادر به خارج کردن انگشتش نبودند.

قنبری ادامه داد: امدادگران آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل، پسربچه را توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کردند و در اورژانس بیمارستان با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به بریدن قطعه آهنی کردند و انگشت وی را بدون اینکه آسیبی وارد شود، خارج کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: ماموران امداد و نجات سازمان نکات ایمنی را به والدین کودک گوشزد کردند و سپس به ایستگاه مربوطه بازگشتند.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین