|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۲۸۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش گسترده مواد مخدر در شهرستان‌های فردیس و ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ اهری فردیس قرار گرفت.
  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۵۹ کیلوگرم مرفین و یک کیلو ۵۸۰ گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان البرز خبر داد.

سرهنگ علی عسکری با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد دو نفر از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر با تشکیل یک باند اقدام به فروش و توزیع گسترده مواد مخدر هروئین در سطح استان البرز می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس البرز، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه کیانمهر شدند که بلافاصله به همراه اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به محل مورد نظر اعزام شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل آنها شدند که پس از حضور متوجه شدند یکی از متهمان در حال امحاء مواد مخدر است که بلافاصله نامبرده دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شد.

سرهنگ عسکری گفت: متهمان پس از اطلاع از دستگیری همدستشان قصد متواری شدن از استان البرز را داشتند که با هوشیاری ماموران هر دو آنها در محورهای خروجی استان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۹ کیلوگرم ماده مخدر مورفین و یک کیلو ۵۸۰ گرم هروئین کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

همچنین با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ اهری شهرستان فردیس یک کیلو ۶۰ گرم هروئین در شهرستان ملارد استان تهران کشف شد.

در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش گسترده مواد مخدر در شهرستان‌های فردیس و ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ اهری فردیس قرار گرفت.

ماموران پلیس فردیس پس از اطمینان از صحت و سقم خبر به همراه اکیپی از ماموران انتظامی شهرستان ملارد استان تهران به مخفیگاه متهم اعزام شدند و با هماهنگی مقام قضائی قصد ورود به منزل متهم را داشتند که نامبرده پس از مشاهده ماموران به وسیله یک دستگاه خودرو پراید اقدام فرار کرد، که ماموران با تعقیب و گریز وی در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح دو تیر هوایی و یک تیر به سمت لاستیک خودرو متهم شلیک کرده و نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهم یک کیلو و ۶۰ گرم هروئین کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین