|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۸۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
مرکز این زمین لرزه سراب آذربایجان شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری بوده و علی‌رغم اینکه زلزله در قزوین و شهرستان‌های استان احساس شده ولی هیچ خسارت مالی و جانی درپی نداشته است.
  مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اعلام کرد: زلزله بامداد جمعه خسارت مالی و جانی در قزوین در پی نداشته و دستگاه‌های امدادی استان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: ساعت ٢:٢٠ بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.٩ ریشتر در تبریز، اردبیل، رشت و طالقان، زنجان، قزوین و البرز زمین لرزه‌ احساس شد.

وی گفت: مرکز این زمین لرزه سراب آذربایجان شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری بوده و علی‌رغم اینکه زلزله در قزوین و شهرستان‌های استان احساس شده ولی هیچ خسارت مالی و جانی درپی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران تصریح کرد: چند مورد عکس منسوب به زلزله قزوین در فضای مجازی منتشر شده بود که با پیگیری‌های انجام شده بخشداران اعلام کردند که هیچ خرابی و خسارتی مشاهده نشده است.

مهدیخانی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر دستگاه‌های امدادی قزوین از جمله پلیس، آتش‌نشانی، اورژانس، راهداری و هلال‌احمر در حال آماده‌باش هستند و طی تماس با مدیریت بحران آذربایجان شرقی نیز آمادگی خود را جهت کمک اعلام کرده‌ایم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین