|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی جهان در بخش کومیته مردان با ناکامی قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی ادامه یافت.
در دومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در کومیته مردان و در وزن 60- کیلوگرم امیر مهدی زاده که عنوان قهرمانی دوره گذشته این رقابتها را در کارنامه داشت با قبول شکست برابر نماینده هلند از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

مهدی زاده در دور نخست "الکساندر هیمن" از آلمان را 5 بر 2 شکست داد و به دور دوم رفت، او در دور دوم مقابل"جووانی مارتینز"از ونزوئلا را نیز 4 بر 2 برد و به دور سوم رسید. وی در این مرحله برابر"اورگس اریفی" از آلبانی 2 بر صفر پیروز شد و در دور چهارم مقابل" جفری برنس" از هلند 3 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

مهدی‌زاده هم مانند سعید احمدی باید منتظر بماند و در صورت راهیابی نماینده هلند به فینال شانس خود را در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز امتحان کند.

در دیگر مبارزات امروز و در وزن 67- کیلوگرم سعید احمدی پس از استراحت در مرحله نخست، در مرحله دوم با نتیجه 9 بر صفر "انگوما" از گابن را شکست داد، در دور سوم هم "دوبروتکا"از اسلواکی را 9 بر یک شکست داد، در مرحله بعد "میرزابک تبوف" از روسیه را 5 بر 3 برد و به دور پنجم رسید و مسابقه او با "فیگوئرا رزنده" از برزیل در وقت قانونی یک بر یک پایان رسید و با رای داوران نماینده برزیل برنده اعلام شد. احمدی باید منتظر بماند تا در صورت رسیدن کاراته کای برزیلی به فینال، شانس خود را برای رسیدن به مدال برنز بیازماید.

اما در بخش کومیته انفرادی بانوان رزیتا علیپور در وزن 61-کیلوگرم و فاطمه چالاکی در وزن 55- کیلوگرم از دور مسابقات حذف شدند.

در ادامه رقابتهای امروز نسرین دوستی در وزن 50- کیلوگرم بانوان با نماینده میانمار و در کاتای تیمی بانوان هم مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده در دور اول با تیم ترکیه روبه رو می شوند.

در رقابتهای دیروز(چهارشنبه) هم سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی به فینال رسیدند، مهسا افسانه و ذبیح الله پورشیب هم برای مدال برنز مبارزه خواهند کرد، بهمن عسگری، پگاه زنگنه و فرید حقیقی هم حذف شدند.

بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان از دیروز (چهارشنبه) در آلمان آغاز شده و یکشنبه 18 آبان ماه به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین