|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۸۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش آمریکا در 60 کودتا و جنگ داخلی در کشورهای مختلف در صد سال گذشته گفت: ادامه فعالیت سفارت آمریکا به احتمال نزدیک به یقین سرنوشت انقلاب را مشابه 60 کشور دیگر می‌کرد.
 راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز(دوشنبه ) در مقابل لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران » و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با  شعار« استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی ، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا » در هزار شهر و شهرستان کشور برگزار شده است.

۱۵۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌ خارجی و  ۲۵۰۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی راهپیمایی ۱۳ ابان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند .

برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ١٣ آبان

در مسیر راهپیمایی روز ١٣ آبان ماه امسال برخی از نهادهای دولتی و غیر دولتی با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری همانند سال‌های گذشته غرفه‌های خود را بر پا کردند.

به گزارش ایسنا، این غرفه های همچون غرفه جمعیت هلال احمر، غرفه خطاطی و خوش نویسی شهرداری منطقه ٩، غرفه وزارت نفت، غرقه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و غرفه بسیاری از نهادهای مردم نهاد و یا دولتی دیگر در این مسیر به راهپیمایان استکبار ستیز خدمات ارائه داده یا اینکه فعالیت های فرهنگی خود را با شعار مبارزه با استکبار  به نمایش گذاشته‌اند.

نمایش تصاویر جنایات آمریکا علیه کودکان خاورمیانه/ بن سلمان، ترامپ و حمد بن عیسی در زندان

دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری جنایت های آمریکا علیه کودکان خاورمیانه به خاطر ارسال سلاح به برخی از کشورهای منطقه و یا حمله به این کشورها را به نمایش گذاشتند .

به گزارش ایسنا، صبح امروز در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، تعدادی از دانش آموزان با در دست داشتن تصاویری از کودکان یمنی ، عراقی و افغانستانی، بخشی از جنایت‌های آمریکا علیه کودکان در منطقه را به خاطر ارسال سلاح و یا حمله به این کشورها به نمایش گذاشتند.

همچنین در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت‌کنندگان با ایجاد یک زندان فرضی بن سلمان، ولی عهد سعودی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین را در زندان به حبس کشیدند.

یکی از سازمان های شرکت کننده در راهپیمایی امسال با ایجاد یک زندان فرضی نشان می داد که پادشاه بحرین، دونالد ترامپ و محمدبن سلمان به خاطر اقداماتشان در زندان هستند .

مسوولان این غرفه با برگزاری دادگاه از دانش آموزان می پرسیدند که به نظر آنها چرا این افراد در زندان هستند و باید محاکمه شوند؟

اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان راهپیمایی ۱۳ آبان

سرود یار دبستانی در مراسم ۱۳ آبان توسط جمعی از دانش آموزان خوانده شد.

به گزارش ایسنا، اجرای سرود توسط دانش آموزان مورد استقبال شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان قرار گرفت . سرود یار دبستانی از سرودهای مطرح در زمینه مبارزه با ظلم و استکبار آمریکا در ایران است.

"نفی سازش" با تصویری از مصدق در جریان راهپیمایی ۱۳ آبان

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری بر نفی سازش با آمریکا تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، در یکی از این تصاویر، تصویر  محمد مصدق،  نخست‌وزیر پیشین ایران دیده می‌شد که استکبارگران وقت از جمله انگلیس  تلاش داشتند او را وادار کنند که  بر سر منافع ملت ایران با آنها سازش کنند .

تجمع راهپیمایان ١٣ آبان در مقابل لانه جاسوسی

سیل عظیم راهپیمایان ١٣ آبان ماه پس از طی کردن مسیر راهپیمایی و سر دادن شعارهای استکبار ستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، در راهپیمایی امسال که با حضور اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان و دانشجویان و استاید دانشگاهی و حوزوی برگزار شد، راهپیمایان از ابتدای خیابان طالقانی با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و الله و اکبر راهپیمایی خود را آغاز و سپس در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی ۱۳ آبان

در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به مانند سال‌های گذشته ، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد .

به گزارش ایسنا ، تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان  در اعتراض به سیاست‌های دولت  آمریکا علیه ایران و مردم خاورمیانه و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرچم آنها را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل آتش زدند .
سخنران مراسم راهپیمایی تهران فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر موسوی : آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش آمریکا در 60 کودتا و جنگ داخلی در کشورهای مختلف در صد سال گذشته گفت: ادامه فعالیت سفارت آمریکا به احتمال نزدیک به یقین سرنوشت انقلاب را مشابه 60 کشور دیگر می‌کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشگر موسوی طی سخنانی  در مراسم 13 آبان با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: این اقدام یکی از مهمترین حرکت‌های خودجوش ، در تاریخ انقلاب‌های اصیل، و مردمی جهان است که ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و خفت و زبونی این کشور را نشان داد.همچنین فریاد مظلومیت و آزادگی مردم مسلمان ایران را تنین انداز کرد.

وی ادامه داد: 13 آبان روزی است که مردم ایران نشان دادند با اتکا به خدای بزرگ می‌توان در برابر هر قدرت استکباری ایستاد و به پیروزی رسید. رفتارهای ظالمانه، ضد مردمی و تحقیر آمیز دولت آمریکا، کودتای 28 مرداد ، حمایت از رژیم پهلوی، چپاول منابع ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی  موجب تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد.

وی افزود: بررسی رفتارهای آمریکا در 100 سال اخیر نشان می‌دهد که آنها حداقل در 60 کودتا و جنگ داخلی در کشورهای مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند.

سرلشکر موسوی تاکید کرد:‌ادامه فعالیت و توطئه‌های آمریکا در لانه جاسوسی به احتمال غریب به یقین کشور ما را به سرنوشت 60 کشور دیگر دچار می‌کرد. آمریکا حامی اصلی رژیم منحوس پهلوی بود و تمام توان خود را برای حفظ آن رژیم به کار گرفت، اما چون ناکام ماند، سفارت خود را به مرکزی برای طراحی توطئه‌های گوناگون علیه انقلاب تبدیل کرد تا بتواند انقلاب را به شکست یا انحراف بکشاند.


این خبر تکمیل می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین