کد خبر: ۲۸۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
در مسیر مواصلاتی کشور محدودیتی اعمال نشده است؛ تردد در محورها در جریان است و از منظر ترافیکی نیز مساله خاصی مشاهده نمی شود؛ اما رانندگان ملاحظات مذکور را به هنگام رانندگی در نظر گیرند.
 رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارندگی در اقصی نقاط کشور تاکید کرد: سطح هر یک از محورهای مواصلاتی کشور لغزنده است.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید تیمور حسینی در خصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور اظهار داشت: اغلب محورهای استان اردبیل، کرمانشاه  و ارتفاعات محورهای هراز، کرج - چالوس و فیروز کوه با مه گرفتگی و کاهش دید همراه است.

وی افزود: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب و رانندگان به طور حتم با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه رانندگان همچنین پیش از سفر از صحت گرمایش خودرو اطمینان حاصل کنند؛ ادامه داد: استهلاک و فرسودگی آج لاستیک ها کنترل خودرو را دشوار می کند و بر این اساس رانندگان از صحت و سلامت وضع فنی خودرو؛ تیغه های برف پاک کن و... نیز مطمئن شوند.

وی تصریح کرد: در مسیر مواصلاتی کشور محدودیتی اعمال نشده است؛ تردد در محورها در جریان است و از منظر ترافیکی نیز مساله خاصی مشاهده نمی شود؛ اما رانندگان ملاحظات مذکور را به هنگام رانندگی در نظر گیرند.

سردار حسینی در رابطه با مسافران مشهد نیز یادآور شد: رانندگان مسیرهای منتهی به مشهد، ضمن استعلام از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مراقب زائرین پیاده باشند.

وی در خصوص تمهیدات ترافیکی مشهد خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز در معابر ورودی هسته مرکزی مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی اعمال می شود؛ پارکینگ های حرم مطهر پذیرش نمی کنند و محدودیت های عبور و مرور وسائل نقلیه در اطراف معابر حرم اعمال می شود.

به گفته سردار حسینی خودروهای پارک شده در این معابر از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح پاکسازی و این محدودیت در خصوص ترافیک تا پایان روز سه شنبه اجرا می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین