کد خبر: ۲۸۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
 مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد در تمام ایام هفته و به صورت 24 ساعته، پاسخگوی سؤالات و تماسهای مشتریان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر وامید به نقل از بانک‌پاسارگاد، این بانک در راستای تکریم مشتریان، امکان پاسخگویی به سؤالات و ارایه مشاوره را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 82890-021 در تمام ایام هفته و به صورت شبانه‌روزی فراهم کرده‌است. کارشناسان این مرکز در بخش‌‌های مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. گفتنی است بانک‌پاسارگاد به منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرات، مغایرت‌ها و... اقدام به استقرار سامانه CRM کرده‌‌است.

از این‌رو مشتریان می‌توانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق کلیه شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، لینک این سامانه در ‌سایت بانک به نشانی www.bpi.ir/crm و یا ایمیل info@bpi.ir اعلام و پیگیری کنند. کارشناسان بانک پاسارگاد در کمترین زمان ممکن نسبت به پیگیری و پاسخگویی به مشتریان اقدام خواهند کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین