|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۲۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
همان طور که پیش‌تر اعلام شد، در نظرسنجی انجام گرفته در آن دوره، سریال ستایش ۳ با بیش از ۵۸ درصد مخاطب در صدر سریال‌های سیما قرار گرفت و پس از آن سریال‌های ترور خاموش و مرضیه در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.
 مدیر روابط عمومی معاونت سیما می‌گوید سریال پلیسی تلاطم تنها ۱۰ درصد از مخاطبان رسانه ملی را به خود جذب کرده است.

حمید خواجه‌نژاد (مدیر روابط عمومی معاونت سیما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: سریال پلیسی تلاطم ۱۰ درصد از مخاطبان رسانه ملی را به خود جذب کرده است.

وی درباره دلیل تاخیر در اعلام آمار مخاطبان این سریال که از شبکه ۵ سیما روی آنتن رفته است، توضیح داد: از آنجا که این سریال به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، تولید و برای پخش در هفته ناجا به شبکه ۵ سیما سفارش داده شده بود، در آن مقطع به بررسی پیمایش نظرسنجی مرکز تحقیقات نرسید.

وی ادامه داد: همان طور که پیش‌تر اعلام شد، در نظرسنجی انجام گرفته در آن دوره، سریال ستایش ۳ با بیش از ۵۸ درصد مخاطب در صدر سریال‌های سیما قرار گرفت و پس از آن سریال‌های ترور خاموش و مرضیه در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی سیما با تایید بر اینکه سریال «تلاطم» کم‌بیننده‌ترین سریال پلیسی در دهه اخیر است، درباره دلیل پایین بودن مخاطبان این سریال اظهار داشت: این مجموعه مناسبتی در ١٣قسمت پخش شده و شاید به همین دلیل کمتر توانست مخاطبان را درگیر قصه کند. البته موضوع کیفیت اثر نیز مولفه اساسی برای جذب مخاطبان به تلویزیون است.

وی با اشاره به قول مساعد مرتضی میرباقری، معاونت سیما به معاون اجتماعی ناجا درخصوص آمادگی پخش یک سریال پلیسی در هر فصل ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های فراوان تولید آثار تلویزیونی در حوزه نیروی انتظامی، همچون برخورداری از سوژه‌های جذاب پلیسی، شاهد بازگشت سریال‌های جذاب پلیسی در تراز مجموعه‌های سنوات گذشته به روی آنتن باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین