|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۸۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
اینگونه اخبار جعلی و دروغین هیچ تأثیری در افکار عمومی نخواهد داشت و تلاشی ناامیدانه برای ایجاد درگیری میان حشد شعبی با ملت عراق از سوی برخی رسانه‌های متخاصم است.
 هیئت حشد شعبی عراق امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که به اعضایش دستور نداده که در تظاهراتی که این کشور شاهد آن است، شرکت نکنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، هیئت حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخبار منتشر شده درخصوص این که ما به اعضای وابسته به خود دستور داده‌ایم تا در تظاهرات مردمی شرکت نکنند، صحت ندارد و نامه و حکمی که برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها در این باره منتشر کرده‌اند، واقعیت ندارد.

در این بیانیه همچنین آمده است: اینگونه اخبار جعلی و دروغین هیچ تأثیری در افکار عمومی نخواهد داشت و  تلاشی ناامیدانه برای ایجاد درگیری میان حشد شعبی با ملت عراق از سوی برخی رسانه‌های متخاصم است.

هیئت حشد شعبی در بیانیه خود بر لزوم این که رسانه‌ها و سایت‌های خبری در نقل مواضع رسمی از منابع آن دقت داشته باشند، تاکید و اعلام کرد: به حق قانونی‌شان جهت پیگیری و تعقیب جعل‌کنندگان و منتشرکنندگان اخبار کذب پایبند هستند.

پیشتر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی در عراق سند و نوشته‌ای را منتشر کردند که هیئت حشد شعبی از حامیان خود خواسته تا در هیچگونه تظاهراتی شرکت نکنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین