|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۸۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
به گفته ضیائیان شدت بارش طی امروز و فردا (۳۰ مهر و اول آبان) در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، غرب همدان، لرستان، غرب مرکزی، جنوب اصفهان و شرق گهکیلویه و بویراحمد است.
 مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در ۱۱ استان کشور طی امروز و فردا (۳۰ مهر و یک آبان) گفت: امروز وقوع گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از امروز (۳۰ مهر) تا شنبه (۴ آبان) به تناوب در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌های از مرکز کشور بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان شدت بارش طی امروز و فردا (۳۰ مهر و  اول آبان) در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، غرب همدان، لرستان، غرب مرکزی، جنوب اصفهان و شرق گهکیلویه و بویراحمد است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد انتظار می‌رود، تصریح کرد: در ساعات بعد از ظهر امروز (۳۰ مهر) در جنوب کرمان ، جنوب فارس و پاره‌ای از مناطق هرمزگان رشد ابر و رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز به دلیل افزایش سرعت وزش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق وقوع گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول آبان) نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با افزایش باد و در بعضی ساعات بارش باران با احتمال رعد و برق و حداقل و حداکثر دمای ۱۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲ آبان) نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با افزایش باد و در بعضی از ساعات بارش باران با احتمال رعد و برق و حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین