|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر ذوب‌آهن حاضر شد و اظهار کرد: بابت این پیروزی خوشحال هستیم زیرا با توجه به وضعیت جدول دیدار مهمی برای ما بود. ۳ امتیاز سختی بود اما بازی جذابیت کافی مد نظرمان را نداشت.
 سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو معتقد است دیدار تیمش با ذوب‌آهن جذاب نبود اما انگیزه کافی بازیکنانش باعث شد تا برنده این دیدار شوند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر ذوب‌آهن حاضر شد و اظهار کرد: بابت این پیروزی خوشحال هستیم زیرا با توجه به وضعیت جدول دیدار مهمی برای ما بود. ۳ امتیاز سختی بود اما بازی جذابیت کافی مد نظرمان را نداشت.

وی ادامه داد: در این دیدار احساسات به کارهای فنی غلبه کرد اما خدا را شکر نتیجه خوبی برای ما رقم خورد. پیش‌بینی بازی درگیرانه و فیزیکی داشتیم. خدا را شکر بازیکنانم در دوئل‌ها کم نیاوردند. تیم حریف در ضربات ایستگاهی خیلی خوب بود و ما هم سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم جلوی آن‌ها را بگیریم. پس از حذف در جام حذفی از لحاظ روحی خوب نبودیم اما با دوندگی و انگیزه بیشتر باعث شد تا بازی قبل فراموش شود.

گل‌محمدی درباره بحران منصوریان و تیمش گفت: درست نیست من در این باره صحبت کنم. ثبات در فوتبال می‌تواند نتیجه بخش باشد و امیدوارم مسئولین ذوب‌آهن صبر پیشه کنند تا در ادامه راه بتوانند موفق باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین