|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
فکر می‌کنم گل‌های ما را تراکتور نزد. تراکتور برای قهرمانی بسته شده است اما تراکتور آمده بود تا یک امتیاز بگیرد اما ضربه کاشته بازیکن تراکتور تفاوت را نشان داد. بازیکنانی که در تیم نیستند، اگر بخواهند دوباره برگردند، کاری جلو نمی‌رود چون هفت هفته از بازی‌ها گذشته است.
 سرمربی نساجی مازندران می‌گوید با بضاعتی که تیمش دارد، تا حد توان به جنگ بزرگان می‌رود.

 رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران پس از شکست تیمش مقابل تراکتور در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ از مردم قائمشهر عذرخواهی می‌کنم. اتفاقی نباید می‌افتاد، افتاد. باید این روزها را پیش بینی می‌کردیم و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنیم. تفاوت ما تجربه دو تیم بود. قبل اینکه گل بخوریم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گل خوردیم. یک ریسک‌هایی را هم انجام دادیم. بعد از گلی که خوردیم قافیه را باختیم. مسعود شجاعی دیدیم که در بازی توانست بازی را مدیریت کند و داور در بعضی صحنه‌ها مهربان عمل کرد. ما مسئولیت را قبول کردیم و تا روزی که اینجا هستم می‌جنگم. اگر به امید کسی باشیم این اتفاقات می‌افتد. ما این تیم را برمی‌گردانیم. ما بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و با بضاعتی که داریم به جنگ بزرگان می‌رویم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم گل‌های ما را تراکتور نزد. تراکتور برای قهرمانی بسته شده است اما تراکتور آمده بود تا یک امتیاز بگیرد اما ضربه کاشته بازیکن تراکتور تفاوت را نشان داد. بازیکنانی که در تیم نیستند، اگر بخواهند دوباره برگردند، کاری جلو نمی‌رود چون هفت هفته از بازی‌ها گذشته است.

او افزود: من این روز را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و امروز نقطه عطفی در زندگی شخصی و فنی من است. من دارم با عشق در نساجی کار می‌کنم. من پیشنهاد خوبی داشتم تا الان به عنوان یک دستیار دارم حقوق می‌گیرم و این مساله باید درک شود.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: ما در این بازی بیشترین جلسه فنی را گذاشتیم. ما پتانسیل بردن تراکتور را داشتیم و گل اول تراکتور کار ما را خراب کرد. اشتباهات فردی و ضعف تیم باعث شد که این اتفاقات بیفتد. تراکتور تیمی بود روی سادگی تیم ما گل زد و باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. دروازه‌بان تیم ما در تیم ملی امید بازی کند باید انگیزه لازم را به دست بیاورد. او چند موقعیت خوب از تراکتور گرفت و باید خود را بیشتر تقویت کند.

مهاجری گفت: باید کمک کنیم تا نساجی برگردد. هواداران وفاداری خودشان را به من ثابت نکردند بلکه به فرهنگ و شعور خودش ثابت کرد. ای کاش توانی داشتم که این تیم را در حد قهرمانی می‌ساختم. وقتی عشق این مردم را می‌بینم حق عقب کشیدن نداریم. این درک به ما قوت قلب می‌دهد. امروز اتفاق فوتبال رخ داد و باید ایراد های خود را برطرف کنیم.

او در ادامه اضافه کرد:‌ ما تا دقیقه ۶۰ که گل نخوردیم،‌ نشانی از تیم بازنده داشتیم؟ بازیکنان موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند اما در گل اول تراکتور به هم ریختند. تیم ما در دقیقه ۶۰ به بعد اشکال داشت و ما باید اشکالات خود را برطرف کنیم. زمانی که تیم را به من دادند، گفتند که تیم را در لیگ برتر نگه داریم. من این جو و شرایط را تا به حال ندیدم. در ماشین‌سازی رسول خطیبی در بازی قبلی که با ما داشت اخراج شد اما در بازی مقابل ما روی نیمکت بود و بعد محروم شد. چرا در فدراسیون ای تبعیض ایجاد می‌شود؟ چرا آقای رفعتی از ما طبل تماشاگران را می‌گیرد؟ ما داریم با احساسات یک شهر بازی می‌کنیم. من با دلم به مازندران آمدم. موقعی که نیست که ما مقصر را پیدا کنیم و با کمک یکدیگر باید مشکلات را برطرف کنیم.

سرمربی نساجی مازندران گفت:  من باخت را نمی‌توانم فراموش کنم. همه باید به هم کمک کنند تا بتوانم عملکرد موفقی را رقم بزنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین