|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۸۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
 داوری آثار راه‌یافته به مرحله‌ی داوری سومین دوره‌ی جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بانک‌پاسارگاد، پس از طی مرحله‌ی نخست انتخاب آثار رسیده به جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد، در مجموع 250 فیلم و 170 ایده شایسته‌ی حضور در مرحله‌ی داوری این جشنواره شناخته شدند و بررسی این آثار جهت انتخاب آثار برگزیده آغاز شد. هیأت داوران این جشنواره را علی‌اکبر امین تفرشی، حسن بلخاری، محمود دهقان طزرجانی، غلامرضا نامی، بهرام توکلی، نیما جاویدی و روح‌الله حجازی، از هنرمندان، هنرشناسان و کارگردانان مطرح کشور تشکیل می‌دهند.

بر اساس این خبر، سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد، با هدف شناسایی استعدادها و جلب افکار عمومی به موضوعات تعیین‌شده برگزار شد‌ه‌است. محورهای مسئولیت‌های اجتماعی شامل تکریم خانواده، حفظ منابع‌‌طبیعی و محیط‌زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی از موضوعات مطرح شده در این جشنواره هستند. همچنین یک بخش جنبی با محوریت ایده‌هایی که در هر بخش امکان ساخت نیافته‌اند نیز در نظر گرفته‌شده‌است.

گفتنی است پس از اتمام مرحله‌ی داوری، اسامی راه‌یافتگان بخش داوری نهایی و همچنین تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و سایت جشنواره به نشانی http://www.pasargadfilmfest.ir اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین