|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۸۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
 بانک پاسارگاد که با ظرفیت های مناسب در بخش بانکداری الکترونیک و امکانات زیرساختی قوی در این بخش، تمرکز ویژه به رونق صدور کارت های هدیه داشته، به تازگی با تمرکز بر افزایش گستردگی و سهولت مراکز صدور کارت، راه اندازی سرویس ویژه ای در این بخش نموده است.

 امروزه به مدد رونق بانکداری الکترونیک در کشور، هدیه دادن به افرادی که دوستشان داریم یا جایگاه ویژه ای برای ما دارند، به سختی گذشته نیست. بانک های مختلف با ارائه کارت های هدیه به روش های گوناگون، ضمن فراهم کردن خواست و نیاز مشتریان، نگاه ویژه ای نیز به رونق بانکداری و گردش منابع در حوزه صادرکنندگی کارت های بانکی دارند.



به عبارتی با ورود کارت های هدیه به فرهنگ جمعی، به نظر می رسد کار هدیه دادن این روزها ساده تر شده باشد و از همین روست که در ایام مختلف سال، بازار این دسته از کارت های اعتباری بانکی بسیار گرم است و طبعا رقابت جذابی برای بانک ها در این عرصه ایجاد شده است.

امروزه برخی بانک‌های کشور، کارت های هدیه با مبالغ دلخواه برای مشتریان صادر می کنند که با ابتکاراتی نظیر ارائه طرح های متنوع و انتشار پیام دلخواه مانند تبریک عید یا تولد روی کارت، اتفاقا بسیار نیز مورد اقبال و توجه قرار گرفته است.

کارت های هدیه بانکی علاوه بر اینکه جایگاه ویژه ای در فرهنگ و مناسبت های مختلف در میان عموم مردم دارند، برای بانک ها نیز دارای اهمیت ویژه ای در موضوع جذب منابع به شمار می روند که بانک های صادرکننده کارت های هدیه به آن نیم نگاهی دارند.

صدور کارت های هدیه بانکی یکی از خدمات متنوع بانکی است که با درنظر گرفتن شاخص های آنی بودن، سهولت دسترسی با فراغت از محدودیت مکانی و زمانی و نیز تنوع طرح ها می تواند خدمتی موثر برای مشتریان محسوب شود.

آمارها روایت می کنند که در شهریور ماه، تعداد کل کارت های بانکی تراکنشدار در سوییچ شاپرک مجموعا بیش از 101 میلیون عدد بوده است که از این رقم تنها در شهریورماه، کارت های هدیه بانکی سهمی در حدود 4میلیون و 500 هزار عدد را به خود اختصاص داده اند و این نشانگر اقبال مشتریان شبکه بانکی به این دسته از کارتهای تراکنشی است و لزوم توجه بانکها به این بخش از سهم بازار را به خوبی نشان می دهد.

ابتکار تازه بانک پاسارگاد در ارائه کارت های هدیه
دریافت کارت های هدیه بانکی بدون محدودیت زمانی، با ابتکار تازه بانک پاسارگاد

این کارت های هدیه که اتفاقا با اقبال خوبی از سوی مشتریان سیستم بانکی مواجه شده اند، برای بانک ها ظرفیت قابل توجهی در جذب و رسوب پول دارند. از این رو عمدتا بانکها، حساب ویژه ای برای سرمایه گذاری در این بخش باز کرده اند. از جمله بانک پاسارگاد که با ظرفیت های مناسب در بخش بانکداری الکترونیک و امکانات زیرساختی و تکنولوژیک قوی در این بخش، تمرکز ویژه ای را بر این بخش معطوف داشته و به تازگی با تمرکز بر افزایش گستردگی و سهولت مراکز صدور کارت، اقدام به راه اندازی سرویس ویژه ای در این بخش نموده است.

محدودیت زمانی برای مراجعه به شعب بانکی جهت دریافت کارت های هدیه، یکی از مشکلاتی است که عموم مشتریان از آن گله مند هستند. بنابراین امکان ارائه کارت های هدیه در باجه های بانکی 24 ساعته، یکی از مزیت های رقابتی مهمی است که علاوه بر تامین نیاز و رضایت خاطر مشتریان، برای بانکها نیز دستاوردهای چشمگیری به همراه خواهد داشت.

بانک‌‌پاسارگاد با همین رویکرد، امکان صدور آنی کارت هدیه در طرح‌های متعدد و با متن دلخواه را از طریق کیوسک‌های مستقر در 93 شعبه‌ خود فراهم کرده و عموم مشتریان می توانند بدون محدودیت زمانی با مراجعه به این کیوسک ها در کمترین زمان ممکن، کارت های هدیه با طرحهای متعدد و متن دلخواه خود را دریافت نمایند که البته بنا به اعلام این بانک، به زودی تعداد شعبه‌های مجهز به کیوسک‌های کارت هدیه در تهران و شهرستان‌ها گسترش خواهد یافت.

همچنین کیوسک‌های کارت هدیه مستقر در 93 شعبه‌‌ی این بانک در تهران و برخی از شهرستان‌ها، با امکان دسترسی 24 ساعته، علاوه بر صدور کارت هدیه، قابلیت انجام تمامی تراکنش‌های غیرنقدی بانکی را نیز دارند. همچنین بانک پاسارگاد به منظور مشارکت در فرهنگ‌سازی استفاده از بانک‌داری الکترونیک به عنوان هدیه، کارمزد صدور و بهای این کارت را دریافت نمی‌نماید و کارت به صورت رایگان صادر و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

کارت هدیه سفارشی، خدمتی جذاب از بانک پاسارگاد

همچنین از دیگر ویژگی های کارت های هدیه بانک پاسارگاد می توان به امکان سفارش طرح های دلخواه اختصاصی و همچنین درج متن یا طرح های دلخواه بر روی کارت هدیه اشاره کرد. به این ترتیب که مشتریان با ورود به سامانه اینترنتی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، قادر خواهند بود کارت هدیه ای با طرح و متن دلخواه و انتخابی خود سفارش دهند.

گفتنی است سهم بانک پاسارگاد بر اساس آخرین آمار منتشر شده از بازار کارت های هدیه و بن کارت در حدود 3.5 درصد بوده که بدیهی است بانک پاسارگاد با راه اندازی و تجهیز این کیوسک های بانکی، قادر خواهد بود سهم بازار خود را در حوزه کارت های هدیه افزایش داده و انتظار می رود با این استراتژی بتواند به تعداد بیشتری از مشتریان در اقصی نقاط کشور، ارائه خدمت نماید.

منبع: تیتر20

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین