|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۸۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
 سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تقابل‌هایی که با یحیی گل‌محمدی داشته، «نفس‌گیر» بوده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهر خودرو در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی داریم چون مصاف‌های من با گل‌محمدی نفس‌گیر است. با توجه به اینکه هفته قبل خوب نبودیم. تصمیم گرفتیم با بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشیم. ما پنج هفته اول را سخت گذراندیم و هفت هفته سخت داشتیم. این مساله در دور برگشت سخت‌تر می‌شود. باید دقت کنیم بازی سختی مقابل شهر خودرو داریم. ما باید از بازی رفت مقابل این تیم نهایت استفاده کنیم و از اتفاقات هفته گذشته عبرت بگیریم و روند رو به رشد داشته باشیم.

او ادامه داد: چون هفته پیش شکست خوردیم، در این بازی فکر می‌کنم در کل ۲۰۰ تماشاگر داریم که آنها لیدر هستند. از روزی که ما آمدیم ۵۰۰ نفر تماشاگر ندیدیم. زیبایی فوتبال این است که قابل پیش‌بینی نیست اما ما وظیفه داریم برای اعتبار تیم خود بجنگیم. من چند عزیز را در زمین تمرین می‌بینم که برای من خیلی قابل احترام هستند و این هفته آن‌ها در تمرین ندیدم و دوست دارم باز هم آن‌ها را ببینم. دوست دارم یک روز صبح، لباس کارگری تن کنم و به کارخانه ذوب‌آهن بروم تا فضا را ببینم چون زندگی من با سختی بوده است. تمام سعی خود را می‌کنیم تا در بازی عملکرد موفقی داشته باشیم. ما هفته خوب نبودیم و باید در این بازی نمایش خوبی بگذاریم تا از خودمان دفاع کنیم.

منصوریان گفت: با پتانسیلی که ارائه می‌کنیم،‌ دوست داریم فردا روز خوبی را رقم بزنیم. این یعنی بازیکنان متوسط ۱۰ کیلومتر دوندگی داشته باشند.

ادامه دارد...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین