|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۲۸۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
به دنبال اجرای عدالت برای خاشقجی هستم که توسط مزدوران عربستانی به صورت وحشیانه‌ای به قتل رسید؛ اما متاسفانه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هیچگونه اقدام جدی برای محاکمه عاملان این جنایت در پیش نگرفته است.
 نامزد جمال خاشقجی در دیدار با جمعی از قانون‌گذاران آمریکایی از آنها خواست کنگره را برای محاکمه عاملان ترور نامزدش تحت فشار بگذارند.

 به نقل از سایت خبری هیل، خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار به قتل رسیده عربستانی در بیانیه‌ای اظهار کرد: با هدف تلاش برای کشف ابعاد پنهان جنایت قتل خاشقجی در ساختمان کنسول‌گری عربستان در اوایل اکتبر سال گذشته و نیز مشخص شدن مسئولان واقعی قتل او به کنگره رفتم.

خدیجه چنگیز افزود: به دنبال اجرای عدالت برای خاشقجی هستم که توسط مزدوران عربستانی به صورت وحشیانه‌ای به قتل رسید؛ اما متاسفانه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هیچگونه اقدام جدی برای محاکمه عاملان این جنایت در پیش نگرفته است.

نامزد خاشقجی برای محاکمه مسئولان این جنایت و دستیابی به نتیجه‌ای در این زمینه با اعضای کنگره آمریکا دیدار کرد.

سایت هیل به نقل از کیت هاربر، وکیل مدافع خدیجه اعلام کرد: ما در کنگره تمامی گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم تا از قانون‌گذاران بخواهیم محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و دیگر مسئولان عربستانی که در این جنایت فجیع دست داشتند، محاکمه شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین