|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۲۸۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
ستاره آرژانتینی بارسلونا با به ثمر رساندن 36 گل در فصل گذشته لالیگا و اختلاف سه گل نسبت به امباپه ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، ششمین کفش طلای خود را به خانه برد.
  لیونل مسی در سالروز نخستین حضور رسمی در پیراهن باشگاه بارسلونا، ششمین کفش طلای خود را  دریافت کرد.

 ستاره آرژانتینی بارسلونا با به ثمر رساندن 36 گل در فصل گذشته لالیگا و اختلاف سه گل نسبت به امباپه ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، ششمین کفش طلای خود را به خانه برد.

مرد 32 ساله آرژانتینی برای دریافت این جایزه به همراه همسر و دو پسرش یعنی تیاگو و متئو روی سن حاضر شد و آن را از دست پسر کوچکش که ار قضا هوادار بارسا نیست و واکنش‌های وی در ورزشگاه پس از گل خوردن آبی‌اناری‌ها سوژه رسانه‌ها شده است، دریافت کرد.

ستاره آرژانتینی پس از دریافت کفش طلا گفت: از خانواده، مدیریت و هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. از سوارس و آلبا که مهم‌ترین نقش را برای کسب این جایزه داشتند قدردانی می‌کنم. با وجود این که جایزه را من دریافت کردم اما این عنوان متعلق به همه تیم است.

مسی پیش از دریافت جایزه به اهمیت لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت: لیگ قهرمانان خاص است و هر سال دوست داریم فاتح این جام شویم. با این حال خیلی سخت است هم در لالیگا، هم در لیگ قهرمانان و هم در کوپا دل ری خوب بود.

وی با این جایزه به نخستین بازیکنی تبدیل شد که برا سه سال متوالی کفش طلای اروپا را از آن خود می‌کند؛ او فصل گذشته با 34 و فصل پیش از آن نیز با 37 گل کفش طلا را تصاحب کرده بود.

فوق ستاره آرژانتینی نخستین کفش طلای خود را با 34 گل در فصل 2009– 2010 به دست آورد و دو کفش طلای دیگرش را نیز پس از دو فصل حاصلخیز (2011– 2012 و 2012- 2013) به ترتیب با 50 و 46 گل به صندوقچه افتخارات خود اضافه کرد.


























منبع: فرارو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین