|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۸۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷
 پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برنامه خاصی در دیدار با بحرین نداشت و ویلموتس باید برای دیدار با عراق از اشتباهاتش درس بگیرد.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علکرد تیم ملی در دیدار با بحرین که با باخت شاگردان ویلموتس همراه شد اظهار کرد: این شکست نتیجه، خوابیدن در باد ۱۴ گلی بود که تیم ملی به کامبوج زد. کاش آن دیدار را یک بر صفر می‌بردیم تا بازیکنان الکی مغرور نشوند.

وی افزود: عیار تیم ویلموتس در این دیدار مشخص شد و نشان داد که تیم ملی هنوز جای کار دارد. بحرین صاحب توپ و میدان بود و مالکیت بازی را بر عهده داشت. ایران فقط در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم فوتبال بازی کرد. نه پاسکاری خوبی از تیم شاهد بودیم و نه برنامه خاصی برای حمله وجود داشت. بازیکنان نتوانستند توقعات را براورده کنند و برای بازی‌های بعد کار سختی خواهیم داشت.

پیکسوت فوتبال ایران در این خصوص ادامه داد: بحرین تیم درجه ۲ این گروه است و هنوز با عراق بازی نکرده‌ایم. ویلموتس باید فکری به حال تیمش بکند تا ما در همین مرحله غافلگیر نشویم. الآن تنها روی کاغذ تیم اول آسیا هستیم و باید با برنامه‌تر از دیدار با بحرین بازی کنیم. به نظر من تغییر در قلب خط دفاع و بازی ندادن به پورعلیگنجی یکی از دلایل اصلی باخت تیم ملی به بحرین بود. امیدوارم سرمربی بلژیکی از اشتباهاتش درس بگیرد تا در بازی‌های بعد برنده زمین، ایران باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین