|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
بارش هم اکنون در خلخال ادامه دارد و شهرداری خلخال از صبح امروز با چند دستگاه ماشین‌آلات در حال برف‌روبی از کوچه‌ها و معابر شهر خلخال است.
 بارش برف که از دو روز گذشته در خلخال آغاز شده شب گذشته به اوج خود رسید و میزان بارش در ارتفاعات به ۴۰ سانتی‌متر و در سطح شهر خلخال به ۲۰ سانتی‌متر رسید.
بارش برف که به صورت کولاک در شهر خلخال ادامه یافت موجب کندی تردد و عبور و مرور در شهر خلخال شد و دانش‌آموزان خلخالی اولین تعطیلی پاییزی را در کلیه مقاطع تحصیلی تجربه کردند.

بارش در ارتفاعات خلخال نیز همراه با کولاک بود و راهداران شب سختی را در باز نگه داشتن محور خلخال به اسالم و خلخال به پونل داشتند و ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از ۴۰ سانتی‌متر رسید و مسافرانی که زنجیر ‌چرخ نداشتند گرفتار برف شده و مجبور به بازگشت به خلخال شدند.
همچنین بارش برف موجب شد تا حیوانات و پرندگان در تامین غذای خود دچار مشکل شده و به نقاط شهری و روستایی نزدیک شوند که لزوم توجه اهالی به این امر نیز مهم است.

بارش هم اکنون در خلخال ادامه دارد و شهرداری خلخال از صبح امروز با چند دستگاه ماشین‌آلات در حال برف‌روبی از کوچه‌ها و معابر شهر خلخال است.
علی نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال از باز بودن کلیه راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال به استان گیلان و اردبیل خبر داد و گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت احتیاط و همراه داشتن وسایل گرمازا، زنجیر‌چرخ و سوخت کافی در مسیرهای کوهستانی تردد کنند.





منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین