|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۸۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
میزان تردد خودرو در سطح استان کرمانشاه در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است با این حال با توسعه و تکمیل زیرساخت ها و مدیریت پلیس ترافیک جاده ای استان هم اکنون روان و بدون مشکل در جریان است.
  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به زائران اربعین حسینی (ع) پیشنهاد کرد که با توجه به ترافیک روان و آمادگی پلیس این استان، مرز بین المللی خسروی را برای بازگشت به کشور انتخاب کنند.

سرهنگ "محمد حیدری" روز سه شنبه افزود: مرز خسروی برای استقبال از ورود هر تعداد از زائران اربعین به کشور آمادگی و امکانات لازم را دارد.

او گفت: اتوبوس های کافی در شهرستان قصر شیرین برای انتقال زائران به شهر کرمانشاه وجود دارد و از آنجا نیز با حدود هزار دستگاه اتوبوس زائران به سراسر کشور منتقل می شوند.

حیدری همچنین گفت: میزان تردد خودرو در سطح استان کرمانشاه در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است با این حال با توسعه و تکمیل زیرساخت ها و مدیریت پلیس ترافیک جاده ای استان هم اکنون روان و بدون مشکل در جریان است.

او به رانندگان هم توصیه کرد که با سرعت مجاز رانندگی کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی، پس از توقف در استراحتگاه های استان و رفع خستگی، به سفر خود ادامه دهند.

سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار زائر از مسیر کرمانشاه راهی مرز مهران و عتبات عالیات شدند امسال اما با بازگشایی مرز بین المللی خسروی، بخش زیادی از زائران ترجیح دادند که از این مرز راهی کربلا شوند.

استاندار کرمانشاه نیز با بیان اینکه هر روز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از مرز خسروی عازم کربلا می‌شوند، گفت: تاکنون ۱۴۰ هزار زائر از این مرز عازم عراق شده‌اند.

"هوشنگ بازوند" البته آماری از ورود زائران از خسروی نداد.

زائران اربعین حسینی می توانند از ساعت ۷ تا ۱۶ از مرز خسروی خارج شوند اما ورود زائران از آن تا ساعت یک نیمه شب مجاز است.

امسال چهار مرز خسروی، مهران، چذابه و شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی باز است.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین