|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۷
کد خبر: ۲۸۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳
 سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که داور ازبکستانی دیدار تیم ملی مقابل بحرین، اشتباه تأثیر گذاری نداشته است.نظر کارشناسی او را بخوانید.

سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد والنتین کوالنکو در دیدار بحرین و ایران اظهار داشت: کوالنکو داور با سابقه‌ای است که بازی سختی را هم قضاوت کرد. بازی حساسیت بالایی داشت که برخوردها هم زیاد بود، اما تیم داوری اشتباه تأثیر گذاری در بازی نداشت. شاید بحث برانگیزترین صحنه، پنالتی بحرین بود که کاملاً درست تشخیص داده شد و مدافع ما روی بازیکن بحرین خطای پنالتی کرد.

وی همچنین در خصوص صحنه دقایق پایانی مسابقه که بازیکنان ایران اعتقاد به خطای هند بازیکن بحرین و اعلام پنالتی داشتند، گفت: بازیکنان ما در حالی که اعتقاد داشتند خطای هند مدافع بحرین است و داور باید پنالتی بگیرد، اما تصمیم داور برای ادامه مسابقه کاملاً درست بود. در آن صحنه خطای هندی که داور بخواهد بازی را متوقف کرده و اعلام پنالتی کند، رخ نداد.

مظفری‌زاده تصریح کرد: در دو صحنه، داور اخطارهای بی مورد داد. اخطاری در دقیقه 62 به احسان حاج‌صفی و در دقیقه 8-0 به بازیکن بحرین داده شد، سختگیرانه بود و داور می‌توانست به آنها اخطار ندهد. همین مسئله باعث عصبانیت بازیکن ما نیز شد، اما بازیکنان ما باید بداند اعتراض کردن و بحث کردن با داور چیزی جز به هم ریختن تمرکز ما را نخواهد داشت. بازیکنان باید یاد بگیرند که با تمرکز بیشتر کار کنند تا در ادامه راه موفق باشند.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین