|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵
کد خبر: ۲۸۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، دستگیری روح الله زم را به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و از این سازمان قدردانی کرد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری روح الله زم یکی از عناصر خودفروخته، مزدور و دست نشانده استکبار جهانی را در پیامی تبریک گفت. 

در بخشی از این پیام آمده است:‌ ضربه کاری و عملیات حرفه ای و هوشمندانه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت ضد انقلاب "آمدنیوز" و مهمترین شبکه نفوذ و براندازی، نشان از اقتدار و عظمت این نهاد انقلابی دارد و بار دیگر دشمنان امت اسلامی مقهور صلابت سربازان گمنام امام زمان (عج) شدند؛ این حرکت مقتدرانه سپاه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

اقدام پرصلابت و بااقتدار فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شکست سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اروپا با یک عملیات پیچیده و حرفه ای زمانی بهتر درک می شود که می دانیم روح الله زم در کنترل امنیتی این سرویس های اطلاعاتی به زعم خود قدرتمند بوده و بدون اینکه آن ها متوجه عملیات فریب شوند، سپاه پاسداران این عنصر پلید و مزدور را به دام انداخت، دست مریزاد به پاسداران گمنام امام زمان (عج).

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به پاس موفقیت اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه این نهاد انقلابی و سربازان گمنام امام زمان (عج) که همواره در تمامی عرصه ها خوش درخشیده اند و در راستای حراست و پاسداری از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند، مراتب تقدیر، تشکر و قدردانی صمیمانه خود را اعلام می دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین