|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۸۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
در ست‌های چهارم و پنجم نیز سرویس‌ها و دریافت‌های ایتالیا بهتر از ما بود که باعث برد آن‌ها شد. البته بازیکنان تیم ما به دلیل فشار زیاد در رقابت‌های مختلف، خسته هستند و روی نیمکت بازیکنان زیادی نداریم که به تیم کمک‌ کنند.
 سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که شاگردانش در ست سوم‌ مستحق پیروزی مقابل ایتالیا بودند.

 ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت سه بر دو مقابل ایتالیا گفت: این برد را به تیم ایتالیا تبریک می‌گویم، بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود. شاید ایتالیا باید در ست نخست برنده می‌شد، اما ما مستحق کسب برد در ست سوم و برنده شدن در بازی بودیم.

او ادامه داد: واقعا بازی سختی را شاهد بودیم که پایان دراماتیکی داشت. بازی بزرگی بود و به همکار خودم در تیم ایتالیا بخاطر این برد تبریک می‌گویم.

معروف: خسته هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: به دلیل فشردگی مسابقات مختلف خسته هستیم، اما از عملکرد خود رضایت داریم.

به گزارش ایسنا، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از باخت ۳ - ۲ مقابل ایتالیا، در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می‌کنم که همه افراد حاضر در سالن از تماشای این بازی لذت بردند، چرا که بازیکنان هر دو تیم برای هر یک امتیاز می‌جنگیدند. یک روز عجیب را پشت سر گذاشتیم، ایتالیا در ست دوم شانس برد داشت که آن را از دست داد و ما هم در ست سوم شانس پیروزی داشتیم که این شانس را از دست دادیم.

او ادامه داد: در ست‌های چهارم و پنجم نیز سرویس‌ها و دریافت‌های ایتالیا بهتر از ما بود که باعث برد آن‌ها شد. البته بازیکنان تیم ما به دلیل فشار زیاد در رقابت‌های مختلف، خسته هستند و روی نیمکت بازیکنان زیادی نداریم که به تیم کمک‌ کنند.

معروف در پایان گفت: حرفی برای گفتن نیست و این تنها یک جنگ بود. امروز اندکی هم بد شانس بودیم و باختیم، اما در کل از عملکرد خودمان راضی هستیم چون همه توان‌ خود را به کار گرفتیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین