|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۸۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
متأسفانه چند تن از زائران اربعین بر اثر تصادف در دم جان باخته‌اند که پس از شناسایی و احراز هویت اجساد ، در صورت ثبت نام در سامانه سماح ، مشمول پرداخت غرامت فوت بر اثر حادثه به مبلغ ۲ میلیارد ریال خواهند شد.
 شرکت سهامی بیمه ایران در اطلاعیه‌ای با ابراز تأسف شدید نسبت به بروز دو حادثه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی(ع) در عراق طی ساعات گذشته که منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان شد، بر ارائه مطلوب خدمات مورد تعهد به زائران تحت پوشش از نخستین دقایق گزارش حادثه تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران، در این اطلاعیه با اشاره به اینکه همه زائران اربعین حسینی که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند، تحت پوشش بیمه ایران قرار دارند، آمده است: متأسفانه چند تن از زائران اربعین بر اثر تصادف در دم جان باخته‌اند که پس از شناسایی و احراز هویت اجساد ، در صورت ثبت نام در سامانه سماح ، مشمول پرداخت غرامت فوت بر اثر حادثه به مبلغ ۲ میلیارد ریال خواهند شد. همچنین هزینه های انتقال پیکرهای آنان به شهر محل اعزام نیز توسط بیمه ایران پوشش داده می‌شود.

 شرکت بیمه ایران در اطلاعیه خود با تاکید بر اینکه عوامل این شرکت در نقاط مختلف عراق و مسیرهای تردد زائران ایرانی از ۴ گذرگاه‌ مرزی تا شهرهای نجف، بغداد و کاظمین مستقر بوده و بلافاصله پس از اعلام حادثه خدمات درمانی خود را آغاز کرده‌اند، آورده است: هزینه های درمان مصدومان این حوادث رانندگی در بیمارستان ‌های عراق، انتقال آنان به ایران و شهر محل اعزام و درمان در کشورمان تا سقف ۲۷۰ میلیون ریال تحت پوشش این شرکت قرار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین