|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۸۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
  دکتر محمد رضائی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در سفری یک روزه با همراهی اعضای هیات مدیره شرکت راهی مناطق مختلف در عراق شده است تا از نزدیک بر نحوه خدمات‌رسانی واحد‌های مختلف بیمه ایران به زائران اربعین حسینی (ع) نظارت و مشکلات احتمالی را برطرف نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تبدیر و امید به نقل از بیمه ایران؛در نخستین مرحله از این بازدیدها وی شب گذشته از مراکز خدمت رسانی به زوار در شهر نجف و بخش آغازین مسیر راهپیمایی بازدید کرد و در گفتگو با زائران و عوامل بیمه ایران ضمن شنیدن مشکلات آنها، توصیه‌ها و راهکارهای لازم را ارائه کرد.
 
 بازدید سرپرست بیمه ایران از بیمارستان‌های کربلا

دکتر محمد رضائی سرپرست بیمه ایران صبح پنجشنبه به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت با حضور در بیمارستان امام سجاد کربلا از خدمات‌رسانی عوامل بیمه ایران به زائران اربعین حسینی بازدید کردند.

 دکتر رضائی و هیات همراه همچنین در بیمارستان امام حسین کربلا حضور یافتند. در این بازدیدها علاوه بر گفتگو با کادر درمانی و حضور در بخش‌های مختلف از جمله آی سی یو، بستری و ... از مصدومان ‌و بیماران ایرانی بستری در این بیمارستان‌ها عیادت و میزان رضایت آنها از خدمات ارائه شده بررسی شد.

 دکتر رضائی همچنین در گفتگو با کارکنان مستقر بیمه ایران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کربلا، مشکلات آنها را بررسی و راهکارها و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

 دکتر محمد رضائی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و اعضای هیئت مدیره این شرکت در ادامه بازدید میدانی از خدمات‌رسانی این شرکت به زائران اربعین حسینی (ع) با حضور در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا با سرکنسول کشورمان دیدار و درباره ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران ایرانی گفتگو کردند.

آقای حسینیان سرکنسول ایران با اشاره به اینکه امسال استقبال از راهپیمایی اربعین بسیار بیشتر از سالهای قبل بوده از خدمات رسانی گسترده و مناسب بیمه ایران به زوار اربعین قدردانی کرد.
 
 ابراز رضایت‌ زائران اربعین از خدمات مطلوب بیمه‌ایران

دکتر محمد رضائی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران پس از گفتگو با تعدادی از زائران و بیماران بستری در بیمارستان‌های کربلا از رضایت‌مندی آنها از خدمات این شرکت ابراز خشنودی کرد و گفت: امروز از پیرمرد بستری در بیمارستان عیادت کردیم که جمله وی در بیان میزان رضایت خود از خدمات دریافتی مبنی بر اینکه من دست عوامل بیمه ایران را می‌بوسم، نشان‌دهنده اهمیت خدمات بیمه ایران به زائران در این سفر معنوی است.

 سرپرست بیمه ایران با بیان اینکه در بیمارستان‌های کربلا و نجف نیروهای بیمه ایران مستقر هستند و ما علاوه بر پرداخت هزینه‌های درمانی، امداد رسانی نیز انجام می دهیم افزود: پس از گزارش وضع بیماران به شماره تلفن‌های اعلام شده، نیروهای ما سریعا مراجعه می کنند و آنها را با آمبولانس یا ماشین به بیمارستان منتقل می کنند و در بیمارستان اگر احتیاج به بستری داشته باشد کارهای بستری اش را انجام می دهند و اگر سرپایی باشد هزینه ای که آنجا باید پرداخت کند ما کامل پرداخت می کنیم.

 وی افزود: آنهایی که نیاز به اعزام دارند همکاران ما با همکاری هلال احمر آمبولانس گرفته و آنها را به مرز اعزام می کنند و در مرز هم هماهنگی شده و اگر لازم باشد به بیمارستان خاصی یا شهری که خودشان بخواهند به وسیله آمبولانس اعزام می شوند.

 سرپرست بیمه ایران با اشاره به بازدید خود از بخش‌های ccu ، icu ، جراحی و بستری به منظور بررسی سرویس‌دهی مناسب بیمارستان‌های کربلا گفت: با بیماران مذاکره کردیم و مشکلاتشان را بیان کردند و از خدماتی که بیمه ایران داده بسیار راضی بودند و ضمن تشکر همکاران مستقر بیمه ایران را دعا کردند.

یکی از زائران اربعین بستری در بیمارستان کربلا به هنگام عیادت سرپرست بیمه ایران گفت: «اگر بیمه ایران نبود واقعا نمی دونستم تو مملکت غریب چکار کنم، خیلی ممنونم از همه تون.»
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین