|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
خوشبختانه ارتباط و همکاری بسیار خوبی بین این وزارتخانه، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود دارد و امیدواریم این حمایت‌ها و تلاش‌ها بعد از 44 سال فوتبال ما را به المپیک برساند تا بتوانیم به انتظارات به جای مردم در این خصوص پاسخ دهیم.
 مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک نسبت به آینده تیم فوتبال امید ابراز امیدواری کرد.

  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جلسه صبح امروز (شنبه) ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، درباره تیم فوتبال المپیک گفت: این تیم به لحاظ بازیکن بسیار خوب و غنی و باعث امیدواری کارشناسان فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه ارتباط و همکاری بسیار خوبی بین این وزارتخانه، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود دارد و امیدواریم این حمایت‌ها و تلاش‌ها بعد از 44 سال فوتبال ما را به المپیک برساند تا بتوانیم به انتظارات به جای مردم در این خصوص پاسخ دهیم.

سلطانی‌فر سپس خطاب به تاج تأکید کرد: ما قطعاً حمایت ویژه می‌کنیم و شما هم با قدرت پیش بروید. اگر نتایج خوبی در فوتبال به دست آمده، حاصل همین تلاش و تعامل است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین