|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۱
کد خبر: ۲۸۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
همچنین با عنایت به معرفی شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، مریم رنگ آمیز طوسی و حبیت الله گودرزی دورکی و جواد نوبختی با حکم رئیس جمهور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.
 رئیس جمهور در احکام جداگانه ای ۱۰ عضو شورای عالی آموزش و پرورش را برای یک دوره ۴ ساله منصوب کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی، با عنایت به معرفی وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، سیما فردوسی و علی‌اصغر فانی و محمود مهرمحمدی را به عنوان «عضو شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب کرد.

طبیه ماهروزاده و غلامعلی حدادعادل و غلامحسین رحیمی نیز با عنایت به معرفی شورای روسای فرهنگستان های کشور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.

همچنین با عنایت به معرفی شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، مریم رنگ آمیز طوسی  و حبیت الله گودرزی دورکی و جواد نوبختی  با حکم رئیس جمهور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.

حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور نیز با عنایت به معرفی شورای عالی حوزه علمیه قم به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شد.

رئیس جمهور در این احکام، توفیق اعضای جدید شورا  را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین