|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۸۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
از این رو بسیج دانشجویی، ضرب الاجلی یکماهه برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی جهت پوشش صریح و بی پرده مطالبات کارگری و انعکاس تصویر درستی از شرایط بغرنج موجود، تعیین می‌نماید.
 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شهیدبهشتی و شریف طی نامه‌ای به علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما با تعیین ضرب‌الاجلی یکماهه برای پوشش صریح و بی‌پرده مطالبات کارگری تصریح کردند: درصورت نپرداختن به موضوع در مدت زمان معین شده بسیج دانشجویی مستندی در این زمینه تهیه و راساً رسانه‌ای خواهند کرد.

 در این نامه خطاب به علی عسگری، آمده است:

«چند سالی است، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با مشکلات عدیده کارگری و مدیریتی مواجه است که بعلت برخورد غلط نهادهای ذی ربط به ویژه در یکسال اخیر تبدیل به بحران جدی گردیده است. رسانه ملی، همانطور که از اسمش پیداست می‌بایست متعلق به مردم علی الخصوص قشر فرودست و رنج کشیده باشد که عملا چنین نیست. از جمله مطالبات اساسی و مهم کارگران این شرکت نیز پوشش رسانه‌ای بدون سانسور و صریح اعتراضات در صدا و سیما است. اندک موارد پوشش این اتفاقات توسط صدا و سیما نیز در تناقض با واقعیت بوده یا دست کم از گزند تلخیص و سانسور در امان نبوده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، در این یکسال با حضور خود در بین کارگران سعی بر پیگیری و حل و فصل مشکلات آن‌ها و رساندن صدای اعتراضات کارگری به گوش مسئولین و مردم جهت پر نمودن خلا حضور صدا و سیما در بین آن‌ها را داشته است. از این رو بسیج دانشجویی، ضرب الاجلی یکماهه برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی جهت پوشش صریح و بی پرده مطالبات کارگری و انعکاس تصویر درستی از شرایط بغرنج موجود، تعیین می‌نماید.

لازم به ذکر است درصورت نپرداختن به موضوع در مدت زمان معین شده، بسیج دانشجویی، مستندی در این باره تهیه نموده و راسا رسانه‌ای می‌نماید. طبعا این اقدام نشانگر عدم کفایت و استطاعت صدا و سیما در بدیهی‌ترین وظیفه خود است و این لکه ننگ به دامان این نهاد باقی خواهد ماند.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین