|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
کد خبر: ۲۸۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳
این کارخانه یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در منطقه است که با توجه به صنایع وابسته به آن نظیر قطعه‌سازی پیش‌بینی می‌کنیم به عنوان یک واحد پیشران و موتور محرکه در منطقه عمل کرده و فرصت تولید و اشتغال مناسب را در استان ایجاد کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چاپار به عنوان اولین محصول کامیون سازی ایرانی تولیدات خود را تا چند ماه آینده وارد بازار می کند.

به گزارش ایسنا، رضا رحمانی در جریان بازدید از شهرک خصوصی حدیدمبتکران تولیدکننده کامیون در مشگین‌شهر اظهار کرد: این کارخانه یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در منطقه است که با توجه به صنایع وابسته به آن نظیر قطعه‌سازی پیش‌بینی می‌کنیم به عنوان یک واحد پیشران و موتور محرکه در منطقه عمل کرده و فرصت تولید و اشتغال مناسب را در استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این محصول  تمام ایرانی با برند چاپار وارد بازار شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این کارخانه با تولید 3 هزار دستگاه فرصت خوبی را برای بیکاران منطقه فراهم آورده و با توسعه صنایع وابسته و زنجیره‌ای امکان اشتغال بیشتر نیز به وجود آید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حمایت از توسعه صنایع قطعه‌سازی در این استان به ویژه در بخش خودروهای سبک و سنگین، افزود: هیچ محدودیتی در خرید این قطعات از طرف ایران خودرو و سایپا در کنار تایر تولیدی در این استان در استفاده از خودروهای داخلی وجود ندارد بطوریکه امیدواریم با رفع مشکلات موجود تا دو ماه آینده کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر نیز وارد بازار شود.

در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از این واحد در حال بهره‌برداری اعلام شد؛ در سفر رئیس جمهور کارخانه کامیون‌سازی اولین محصول خود را روانه بازار خواهد کرد تا در مدت چهار سال شهرک حدیدمبتکران به عنوان شهرک خصوصی در تولید قطعات داخلی با برند ایرانی و نام تجاری چاپار بتواند محصولات خود را عرضه کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در بازدید از ناحیه صنعتی رضی از نزدیک در جریان مراحل ساخت کارخانه تولید پوشاک قرار گرفت که قرار شد از محل تسهیلات روستایی و با در نظر گرفتن معافیت‌های مالیاتی از سرمایه گذاران این ناحیه صنعتی حمایت شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین