|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۲۸۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
حتی اگر پارکینگ شخصی پایانه مرزی مهران پر شود در اطراف این پارکینگ و حتی شهر مهران امکان پارک کردن خودروهای شخصی زائران وجود دارد بنابراین هیچ مشکلی از این نظر متوجه مردم نیست.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که حدود ۷۰ درصد از پارکینگ خودروهای شخصی پایانه مهران پر شده است اما هیچ مشکلی برای پارک کردن ماشین های شخصی مردم وجود ندارد و زائران نگران این مسئله نباشند.

 در برخی از شبکه‌های اجتماعی خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه پارکینگ خودروهای شخصی پایانه مرزی مهران پر شده است، اما به گفته عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این خبر صحت ندارد و تاکنون حدود ۷۰ درصد از این پارکینگ پر شده است.

وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات رسیده تاکنون حدود ۷۰ درصد از پارکینگ خودروهای شخصی پایانه مرزی مهران پر شده است، هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و زائران نگران پارک کردن ماشین های شخصی شان نباشند چرا که بسیاری از خودروها در این پارکینگ تردد دارند و همچنان جای پارک خودروی شخصی وجود دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: حتی اگر پارکینگ شخصی پایانه مرزی مهران پر شود در اطراف این پارکینگ و حتی شهر مهران امکان پارک کردن خودروهای شخصی زائران وجود دارد بنابراین هیچ مشکلی از این نظر متوجه مردم نیست.

حسن نیا با بیان اینکه با وجود افزایش قابل توجه حجم خروجی زائران از پایانه مرزی مهران و شلوغ بودن این شهر مشکل خاصی تاکنون به وجود نیامده است گفت: در حال حاضر حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در این پایانه مرزی آماده بازگرداندن زائران به شهرهایشان هستند و تدابیر ویژه‌ای برای بازگشت مسافران اربعین استان‌های مختلف محل سکونت شان اندیشیده ایم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین